Despre ganduri si alte lighioane

Atentie: Acest post cuprinde afirmatii soviniste, discriminatoare, partinitoare si rautacioase.

Stiti avatarul ala cu “You wish you were Blonde”? Ala de zici ca l’au facut blondele ca sa se razbune pe restul lumii cu o replica de genul: “Ai vrea tu!”

Pai, noa, eu sunt una dintre brunetele care si’ar fi dorit sa aiba, macar din cand in cand, cateva din atributele blondelor. Nu, nu ma refer la cupa D la sutien (desi n’ar fi de lepadat nici o asa achizitie), ci la o alta trasatura asa-zis tipica de’a blondelor: faptul ca nu gandesc.

Da, domne, recunosc: mi’ar fi placut uneori sa fiu blonda si sa nu gandesc. Da nu oricum, sa nu mai gandesc deloc, deloc! sa ma explicitez.

Nu ca as face’o eu pe desteapta (adica pe bruneta), da mi se mai intampla cateodata sa ma napadeasca atatea ganduri de nici nu mai stiu ce sa fac cu ele. Cum pun si eu capul pe perna ca tot omul, cum incep sa aud niste rotite scartaind zgomotos si dintr’odata ma vad invadata de atatea ganduri pe care nici n’as fi vrut sa le am. Ce legatura ar putea exista intre binding la criblura, James Joyce, pizza cu chilli, regia de camin si tramvaiul 34? Va zic eu – niciuna! Si totusi, de unde atatea ganduri simultane pe niste teme perfect paralele? Pai cum de unde – din capul meu!

Ma simt efectiv secatuita de puteri. Ma trezesc dimineata mai obosita de cand m’am culcat din cauza ca neuronii mei sunt prea ocupato cu sinapsele in loc sa hiberneze linistiti. Traiesc intr’un R.E.M. continuu si am ajuns sa cred ca ma paste o scleroza timpurie (deci I’m losing My Religion pentru ca Everybody Hurts Sometimes – asta ca sa justific R.E.M.-ul pe toate planurile). Sunt convinsa ca everybody hurts, doar ca eu am facut probabil cheaguri pe creier de la atata suferinta launtrica.

Cum inchid ochii, cum incep sa mi se invarta in cap ca la melc in bataia crivatului. Asa ca instinctul de supravietuire ma indeamna sa’i deschid in secunda 2, altfel risc sa mor de claustrofobie in propria’mi cutie craniana. Nici nu ma mir ca insomnia mea a a devenit patologica de mult timp incoace. Probabil ca sunt singurul om din istorie care atunci cand merge la mare, de exemplu, nu isi doreste decat sa doarma… Sleep tight! La propriu…

I wish I were Blonde…

One thought on “Despre ganduri si alte lighioane

Leave a Reply

