La inaltime

Salajan – la inaltime

Sisu liber!

*cu dedicatie pt. o lady si mandria ei de cartieeeeeer…

vedere de ansamblu (doamne, cat verde, iarba creste nestingherita in salajan)

si aici David verifica daca este destul de inalt si daca nu’i mai ramane nicio sansa, in caz de nevoie (asta dupa spusele ei). Eu cred totusi ca se gandea: “Oaaa, de’aici se vede Honolulu!”

Impresii:

1. Pe bloc e locul ideal sa te bronzezi in liniste, cand conditiile meteorologice iti permit. Esti mai aproape de soare, deci te prinde una-doua, asa ca trebuie sa alegi bine orele, sa nu fie prea de varf, altfel patesti ce nici prin cap nu’ti trece… Nici mie nu mi’a trecut, am aflat pe pielea mea (la propriu).

2. Salajan nu’i nici pe departe asa ghetou cum i s’a dus vestea. Iar baietasii sunt complet inofensivi (pe lumina).

3. In Salajan se simte miros de iarba. No comment.

6 thoughts on “La inaltime

  1. da, asa e. e dragut. din salajeean avem tupeu de borfas, spargem seminte… totul pe un background de bucuresti “fara praf”. sisu liber!

  2. Un astfel de blog este potrivit pentru organizatia noastra -> ONBR (Organizatia Nationala a Bloggerilor din Romania). Pentru a nu posta link-uri sau adrese de email (poate nedorite), te rog sa imi dai tu un mail pentru a putea sa comunicam. Am indexat ~60,000 blog-uri, dintre care ~4,200 sunt deja membrii ONBR. Ai recomandarea mea pentru aderare. Spor in continuare

  3. M-ai facut nostalgic, frumoase poze, am multe amintiri acolo desi am copilarit in Dristor-Vitan. Imi e dor de multe… Cat despre Sisu Liber [punct] Un om deosebit de frumos si un caracter aparte.

Leave a Reply

