360 de gânduri

În lungile zile când sunt la muncă şi n’am de muncă, mă văd dintr’odata năpădită de sute de gânduri, care de care mai agasante. Uneori sunt gânduri înţelepte, alteori stupide, alteori tragi-comice, însă astăzi sunt nostalgice… Sunt gânduri care mă duc către vremuri frumoase si de mult apuse, când mă simţeam alt om… Gânduri de pe vremea când 360 a fost primul meu blog (şi iar ajungem la bătrâna cugetare prima dată nu se uită niciodată)…

Şi îmi amintesc ca eram a XII-a şi unul dintre primele mele posturi se chema BAC=monstru mare şi urât şi eram aşa tânără şi mi’era o frică de viitor… Apoi am fost absolventă, dar mi’am făcut timp şi să meditez asupra temei Happy Tree Friends (şi mărturisesc că încă mai păstrez o urmă de mândrie în ceea ce priveşte analiza acestei teme).

După care am venit în Bucureşti şi a început o perioadă foarte prolifică pentru evoluţia mea spirituală, intelectuală şi creativă. E de neuitat prima sesiune, ca şi prima cameră de cămin – Area 51… De remarcat faptul că 360 este locul în care mi’am mărturisit oficial fobia de nasturi, oricât de bizară poate fi ea (nici măcar specialiştii nu au ştiut de existenţa ei, de vreme ce nu se regăseşte în niciun tratat de fobii şi boli mintale). Mi’am descoperit pasiunea de a reinventa limba română, am definit noi termeni, am apărat cu tărie drepturile vacilor, fapt ce mi’a redefinit identitatea. Am scuipat sfeclă, am încercat să descopăr ce este norocul, mi’am declarat mintea pierdută, am scris despre un requiem, povestea unui ratat, apoi am compus o antologie a insomniei şi am afirmat că sunt un om de nimic. Apoi am luat’o la plimbare cu bastonul prin Bucureşti, după care am mai făcut bilanţul unei sesiuni. Am continuat să o fac de oaie, m’am revoltat împotriva câmpului de mohor, oferind alternative, dar şi idei noi pentru acrobaţi. Iar ultima mea ispravă a fost descifrarea dilemei Oul vs. Găina (de al cărei rezultat mă pot declara chiar mulţumită)…

Iar restul e istorie (aka WordPress)…

2 thoughts on “360 de gânduri

  1. Mă hâţână grozav cea de-a treia ipoteză şi sunt convins că a zguduit altare divine şi prăbuşit laboratoare-ntregi de savanţi…eterna bătălie a genezei dintre ou şi găină! În situaţia astfel enunţată, aş avea şi o a patra, poate desprinsă din cele enunţate de tine şi puse doar într-o altă ordine, dar sub aceeaşi formă geometrică! De cerc! Un cerc pe care l-ai răsfăţat, l-ai alintat alene şi a devenit vicios,nu?! Se întâmplă chiar şi unei geometrii a Infinitului…
    Ca să destind atmosfera, mă gândesc totuşi că oul a fost cel dintâi, altfel pe cine mai interesa să numere ouăle de la Cornu’, dacă nu pentru producţia naţională de “aviare”…?!

  2. Hai ca-i bine pe wordpress.🙂 Si eu am activat in campul lui Yahoo pe 360.🙂 Insa insemnarile de-acolo erau mult prea triste… scriam lucruri care raneau o anumita persoana si pana la urma a venit licenta. Am abandonat scrisul si nu mai stiu ce am facut. Pana anul trecut cand mi-a venit stralucita idee sa ma lafai pe blogspot. Si uite ca acuma am casa mea rosie careia de la toamna tre’ sa ii platesc chiria. Fir-ar. :-s

Leave a Reply

