Răspundem ascultătorilor (I)

Motivaţie. Se ştie că am pile la guglea. Nu avem chiar un contract oficial, dar m’am înţeles eu cu ei (ştiţi că şpaga deschide multe uşi, chiar şi p’aia de la guglea). Înţelegerea sună cam aşa: ‘Lăsaţi curioşii să vină la mine!’. Şi guglea i’a lăsat, nimic de zis, doar că eu m’am trezit cu zeci de curioşi pe cap şi bunul simţ mă obligă să le mai şi răspund la întrebări, aşa e omeneşte…

Deci, să purcedem…

1. Cum faci sa te bronzezi mai repede? Există mai multe variante care pot clarifica această dilemă. Metoda tradiţională este, evident, bronzarea la soare/lună/stele etc., o modalitate foarte avantajoasă întrucât nu necesită un efort financiar sau fizic prea mare. Soarele e gratis pentru toată lumea, slavă domnului! Apoi ar fi şi metoda pe care am numit’o eu moft, despre care am mai vorbit şi aici şi care se cheamă solar. Nu are rost să detaliez acum particularităţile acestui mod de bronzare, am mai facut’o şi cu ceva timp în urmă. Iar metoda cu numărul 3 o reprezintă cremele/loţiunile autobronzate, care au marele dezavantaj ca îţi oferă un bronz cu o durată puţin spus temporară şi care se curăţă atunci când intră în contact cu apa, fapt ce generează apariţia unor pete deloc plăcute la aspect, care aduc oarecum a ciumă bubonică.

Notă. Din această categorie mai fac parte şi următoarele căutări:

crema protectie solara bronzat

solare in salajan bune

sa nu se duca bronzul

2. Conservarea alimentelor si ultravioletele. Trebuie să recunosc că această întrebare m’a lăsat fără cuvinte. În afară de faptul că nici nu mi’ar fi dat vreodată prin cap că există o legătură secretă între ultraviolete şi conservarea alimentelor, nu pot să’mi explic cum de guglea s’a gândit că aş avea eu vreun răspuns. Fie guglea face mişto de mine, fie mă consideră un geniu neînţeles sau măcar un om de ştiinţă suficient de bine informat încât să lămurească astfel de dileme. Ei bine, nu sunt nici una, nici alta. Aşa că… habar n’am!

3. Daca nu sunt logat pe hi5 si vizitez un profil? Deja intuiesc care este de fapt întrebarea ascunsă. Tu vrei să ştii dacă blonda de la scara 2 sau vecina de deasupra va afla că i’ai văzut profilul de Hi5. Vrei să rămâi admiratorul din umbră, să nu ştie nimeni că ai făcut o pasiune furtunoasă pentru respectiva, nu? Sau măcar să’ţi aperi fundul de furia cefei de porc/malacului care activează pe post de gagic al tipei cu pricina. Deci răspunsul este .

Notă. Ştiam eu că Hi5 va spori considerabil traficul pe blog, doar că la aşa ceva nu mă aşteptam. Din această serie mai fac parte şi următoarele căutări:

cum sa-mi fac un profil de hi5 emo

spargere cont hi5

teme pt hi5

aspecte hi5

aspecte pentru hi5

siteuri cu aspecte pentru hi5

aspecte pt hi5

pt hi5

4. Nice Work de david lodge s-a tradus? Mărturisesc că acesta este genul de întrebare care are un puternic efect asupra mea. Cele de mai sus parcă imi insultă inteligenţa, dar dacă cineva mă întreabă de David Lodge (şi de literatură în general), deja mi’a atins o coardă sensibilă. Am făcut eu nişte săpături pe unde trebuie şi am strâns suficient de multe date încât să’i pot răspunde cu maximă seriozitate acestei persoane însetate de cultură şi pasionate de literatură. Da, cartea a fost tradusă la Polirom în 2002, chiar de Radu Paraschivescu, cu titlul Meserie – recunosc că dacă aş fi văzut’o în librărie, nici nu mi’ar fi dat prin cap că e vorba de Nice Work. Nu degeaba am eu newsletter la Polirom… Cartea se poate cumpăra şi on line, dar, cu ajutorul maestrului guglea, am aflat că se găseşte şi la BCU, unde poţi să o citeşti perfect… moca! Şi sălile de lectură de la BCU sunt un deliciu, aş prefera de mii de ori să stau acolo decât la serviciu… Şi dacă vrei să citeşti mai multe despre David Lodge, recomand cu căldură cartea Lidiei Vianu, pe care o admir maxim, întrucât am avut norocul să o am ca profesor de literatură britanică şi care ne’a făcut să citim într’un semestru mai mult decât am citit într’un an şi jumătate de facultate.

Mă opresc aici deocamdată, dar promit solemn că, pe viitor, voi mai răspunde şi altor ascultători fideli măcinaţi de dileme profunde.

Va urma…

One thought on “Răspundem ascultătorilor (I)

Leave a Reply

