Şapte, Doamne, şi toţi şapte!

Ela the Cool Chick s’a gândit să mă pună puţin la treabă şi să scoată untul din piticii mei. Din fericire, nu mi’a cerut să scutur decât şapte dintre ei, muzicali de felul lor, ceea ce e o binecuvântare, că la câţi pitici am, ar fi însemnat să se dărâme şantierul peste mine dacă aş fi fost nevoită să’i înşir pe toţi…

Leapşa e leapsă, aşa că nu se discută, doar că am de făcut o menţiune: ordinea piticuţilor e perfect aleatorie, mi’ar fi prea greu acum să’i înşir de la mic la mare…

Piticul number one: atârnă mahmurit pe un norişor şi se hâţână pe Nirvana – Dumb, un cântec care adună în doar câteva minuţele toate mahmurelile existenţei mele şi momentele în care…

My heart is broke
But I have some glue
Help me inhale
And mend it with you

Piticul number two: ascultă obsesiv The Stills – Still in Love Song, un cântec care mi’e foarte drag, dar, pe cât de drag îmi e, pe atât de greu îmi este să’l şi comentez. Nu comentez nici cât de grăitoare sunt versurile, nici cât de sensibilă melodia, nici ce amintiri îmi trezeşte. Prefer să tac şi să ascult…

Piticul number three: repetă obsesiv No change, I can’t change, I can’t change, I can’t change pentru că I’m a million different people from one day to the next – foarte simplu de recunoscut, nu? – The Verve – Bittersweet Symphony. A depăşit de mult graniţele unui simplu cântec, pentru mine (şi piticul meu) e motto, lecţie de viaţă, stare de spirit…

Piticul number four: se bălăngăne pe ritmul Radiohead – Creep, o melodie care îi accentuează dilemele metafizice: What the hell am I doing here?, precum şi I wish I was special sau I dont belong here

Piticul number five: e absolut înnebunit după Travis – Closer şi după vocea lui Fran Healy, care sună live poate chiar mai bine decât on tape – ştiam eu că scoţienii sunt un popor demn de toată stima şi admiraţia. Melodia e pur şi simplu perfectă pentru al meu pitic, mai ales când e cu gândul la The boy with no name

Piticul number six: meditează pe teme mai puţin metafizice, dar suficient de profunde: How did it end up like this / It was only a kiss, it was only a kiss când I’m coming out of my cage în timp ce pe fundal răsună The Killers – Mr Brightside, o melodie foarte addictive pentru piticul meu. Dar Destiny is calling me către ultimul dintre cei şapte…

Piticul number seven: There’s something that i cant quite explain, deci mai bine lăsăm muzica să explice: Blue October – Calling you. Şi cum piticul ăsta a avut ultimul cuvânt (de tăcere), mă retrag în glorie…

… dar nu înainte de a arunca leapşa către Vaca de crosman, Smeagolissima, Domnul Morav şi Zole.

Să vă fie de bine!

4 thoughts on “Şapte, Doamne, şi toţi şapte!

  1. m-ai izbit….:)).Ce șoc!prima mea leapsa:D.Tocmai am mai suferit un șoc.Unu pe zi ajunge.Citeste ultimul post, sa intelegi, prin ce-am trecut eu si Tuți:)).

  2. Ha ha!

    Varianta pe care o urlu eu e “No change?, I can change!, I can change!, I can change!!! But I’m here…” la la laaa

    dar eu aud melodii gresit de ani de zile, asa ca sunt sigura ca varianta ta e cea corecta.

    In al doilea rand, cu Mr Brightside nu stiu de ce, dar nu ma prea pot intelege. Cred ca de fapt e melodia prea zgomotoasa pt mine, singura de genul asta care imi place fiind o melodie a baietilor de la Fall Out Boys – Dance Dance.

    Oricum, sunt dati naibii piticii tai! :))

  3. @ zole: Sper că tu şi Tuţi vă ‘simteţi’ bine acum şi că leapşa mea nu v’a dat vieţile peste cap🙂

    @ Ela: mulţumesc intens pentru ca mi’ai oferit ocazia de a’mi etala sălbaticii pitici :))

  4. Pingback: 2 in 1 « My blog

Leave a Reply

