Iar leapşa? Iar leapşa!

Nu, nu pteam să stau şi eu degeaba azi. Trebuia să mă scuture cineva din lene şi să mă pună la treabă. După ce mi’am scos câţiva pitici la înaintare (7 la număr), colega mea de cireadă m’a somat să’mi mai etalez din pitici – pe numele lor obsesii. Nu am incotro, leapşa tot leapşă rămâne, aşa că…

  • am o obsesie care poate fi uşor numită fobie (deşi încă nu poartă un nume ştiinţific). Pe când toată lumea fuge de arahnide, eu fug de nasturi! Sună stupid, şi recunosc că e într’adevar stupid, dar nasturii (de plastic) îmi trezesc o repulsie teribilă. Nu port niciodată cămăşi sau bluze cu nasturi, nici măcar nu suport să mă ating de aşa ceva. Mi’e groază până şi atunci când văd vreun nasture la cineva, fie încep să mă holbez la nasturii respectivi până zice lumea că am înnebunit, fie mi se face pielea de găină şi încep să tremur… cam astea sunt simptomele. Sunt bolnavă, recunosc…
  • am o obsesie pentru cărţi. Îmi place să cumpăr cărţi, multe, multe cărţi, cu ultimii bani pe care îi mai am, chit că ştiu că mor de foame sau rămân fără haine. Verific zilnic mersul trenurilor pe site’ul Polirom şi Nemira, analizez oferte, fac grafice… Îmi place să ştiu că citesc după propriile mele cărţi, detest să împrumut de la alţii – excepţie face, bineînţeles, biblioteca facultăţii, de unde iau cât pot eu de multe cărţi, numa’ de’a naibii ce sunt, că doar nu plătesc degeaba taxa aia anuală, un porc de bani (ce spirit mercantil am!). Aşa… Şi am mare grijă de cărţile mele, le şterg de praf (not!), mă port frumos cu ele şi, atunci când le împrumut cuiva şi mi le aduce buşite, îmi vine să’l strâng de gât pe respectivul.
  • am o altă obsesie pentru cercei, în special pentru cei din ceramică şi pictaţi manual (şi nu numai). Atunci când intru într’un magazin de bijuterii, simt aşa ca o atracţie magică pentru standul cu cercei, e un soi de fenomen paranormal, parcă simt cum cerceii ma cheamă… Când cumpăr cadouri, cerceii nu lipsesc de pe listă şi e de prisos să menţionez că sunt clientă fidelă catwork & co.
  • am o obsesie pentru ordine. Nu pentru ordine în general, ci pentru ordinea pe care mi’o fac eu (o aparentă dezordine). Nu suport să’mi mute cineva lucrurile, trebuie să fie exact, dar exact cum le’am pus eu, şi mă prind imediat când îmi umblă cineva prin lucruri – fapt ce mă irită. Sunt o psihotică, scrie şi în buletin.
  • am o obsesie pentru făcut planuri. Pe termen scurt, pe termen lung, pe termen mediu, nu are importanţă, planuri să fie! Şi mai grav e că am început să fac planuri şi pentru alţii: daa, ne vedem la ora cutare, în locul cutare, apoi mergem ici şi ne întoarcem colo, asta ne ia vreo 3 ore, după care bla bla bla… Sunt conştientă că veleităţile mele organizatorice n’ar trebuie să le facă altora viaţa grea, dar dacă respectiva persoană nu mă scutură puţin, atunci ajunge să şi mănânce doar când spun eu.

Gata, nu mai zic nimic, nu e bine să dau chiar tot din casă. Aşa că mai bine nu mai menţionez şi de celelalte 43653246z46 de obsesii, că altfel risc să par uşor ţăcă.

Următoarele mele victime sunt, în ordinea numerelor de pe tricou: Ciupercutza (deşi ştiu că e deja cuprinsă de starea de vacanţă), Ela (că era rândul meu să o pedepsesc cu o leapşă), Nicoleta (ca să văd şi eu ce obsesii are o femeie măritată), Tomata (ca să facă public ce are sub scufiţă) şi Vaca de crosman (ca să mă răzbun pe ea că are la fel de multe cărţi în jur câte dispoziţii de şantier am eu).

6 thoughts on “Iar leapşa? Iar leapşa!

  1. =)) Aia cu nasturii e mortala. Scuze, nu tre’ sa rad de obsesiile oamenilor. Cu cerceii – I’m with you, cu cartile da, obsesie, dar nu tre’ sa fie neaparat noi si nu neaparat ale mele.😀 Dar nu ma mai intind ca dup-aia nu mai am ce sa scriu in post. Si sa stii ca asteptam sa ma desfasor pe subiectul asta. Sa ma vezi in action.😛

Leave a Reply

