Răspundem ascultătorilor (II)

Pentru că dilemele ascultătorilor noştri încă nu au ajuns la final, ba din contră, continuă să se adâncească, o să încerc să mai răspund la câteva întrebări, aşa cum mă pricep eu mai bine, şi sper ca toată colaborarea cu guglea să fie una suficient de fructuoasă încât să satisfacă setea de cultură şi cunoaştere a internauţilor mioritici.

1. Cum se face spagatu? Pentru a putea răspunde la această întrebare, am încercat să fac o aplicaţie practică – propria experienţă ar trebui să stea la baza cunoşterii, prin metode pur empirice. Problema e că nu mi’a ieşit! Poate că am îmbătrânit prea tare şi nu mai am mobilitatea din tinereţe. Dar problema nr. 2 e că nu am reuşit să fac şpagatul nici măcar în tinereţe. De aceea am ajuns să cred că răspunsul nu este: ‘crăcănează-te la maxim’, ci lucrurile sunt ceva mai complicate, e necesară o oarecare tehnică sportivă mai elaborată. Dar poate guglea te ajută şi cu o adresă de mail de’a Cătălinei Ponor sau de’a Andreei Răducanu…

2. Ii fac unghile lui barbie (nici mai mult, nici mai puţin de 11 căutări – deci pare să fie o problemă spinoasă). Trecând peste exprimarea defectuoasă, pur şi simplu nu reuşesc să percep sensul acestui enunţ. Să fie oare o întrebare (Îi fac unghiile lui Barbie?) sau o mirare (Îi fac unghiile lui Barbie!) – tot nu mă dumiresc… În orice caz, e evident că persoana respectivă face oarecum apel la prototipul de Barbie clasică cu manichiura atent elaborată, adaptată la societatea contemporano-piţipongică a zilelor noastre, când numai naturel nu vezi pe nicăieri. Dar mai mult de atât nu văd ce aş putea spune, deşi judecând după numărul de căutări pe tema barbi, cred că avem un obsedat printre noi. Dovada:

barbie o bate pe alta barbie

sa arati ca barbie

sa ii fac unghile lui barbie (3 căutări)

barbie l oglinda

filme cu barbie in limba romana

barbie o bate pe alta barbie

3. Cum cuceresc un emo? Dragi ascultători, acum ne vom îndrepta atenţia către problemele amoroase ale tineretului din ziua de azi şi încercăm să’i alinăm suferinţa unei tinere (fecioare? – glumesc doar) măcinate de intense trăiri de natură sentimentală (cât de pleonastică pot fi! – dar când vorbim de emo, îmi permit). Tânăra în cauză nu ştie cum să cucerească inima băiatului iubit care, damn it, e emo. Cum nu mi’am permis să aprofundez tema uraganului emo (metafora îi aparţine lui Zole) – şi nici nu mi’am dorit vreodată să fac asta, Hi5 îmi ajunge – fac apel la ceilalţi ascultători care au mai multe cunoştinţe cu privire la acestă castă socială distrinctă, pe numele ei emo. Deci cei care pot da o mână de ajutor sunt rugaţi să trimită mesaje pe adresa curier sentimental [at] vai de capu nostru [punct] ro sau să lase pur şi simplu un comment mai jos. Iar eu vă mulţumesc anticipat în numele tinerei în cauză, ştiu că viaţa ei va fi mai frumoasă datorită vouă!

4. Imi place david lodge. Şi mie. Sau stai! Era o întrebare: Imi place david lodge? Păi nu ştiu, îţi place? Eu zic că scrie binişor, e inteligent tipul şi foarte cult, se simte de departe. În plus, e atât de ironic încât nici nu te prinzi cât de ironic e cu adevărat… Deci cum poţi să te aştepţi să’ţi zică gulgea dacă să’ţi placă au ba?

5. Ordinea cartilor gossip girl. Ah, ce nu fac eu pentru ascultătorii mei! Am făcut săpături pe site-ul de la Nemira şi aici poţi să vezi toată lista cu cărţile Gossip Girl şi ordinea lor (partea faină e că sunt chiar la reduceri în perioada asta). Mai mult nu mă pot pronunţa, nu sunt cititoare de cărti chic / fancy sau ce’or mai fi astea – nu zic că e rău sa le citeşti, doar că pe mine nu m’au tentat până acum – dar am văzut serialul şi îmi place, e simpatic.

6. Raspundem ascultatorilor. Şi voi? Tot Radio România Actualităţi sunteţi, nu?

7. Intrebarile de fapt sunt raspunsuri. Interesantă ipoteză, îmi place cum gândeşti şi apreciez bunăvoinţa de a’mi împărtăşi părerea ta (vorbesc chiar serios!). Dacă îmi ziceai şi cum te cheamă, mă jur că puneam un ditai quote’ul deasupra paginii. Acum rămâi anonim, păcat…

8. Hesse siddharta recenzie. Nu am recenzie pentru Siddharta, dar dacă apuc să recitesc cartea vara asta, promit să scriu una (cu dedicaţie pentru tine).

9. Limbi straine pitzipoance. Am intrat oficial în dilemă. Nu reuşesc să mă dumiresc în ceea ce priveşte scopul precis al acestei căutări. Oare persoana în cauză emite interesanta ipoteză conform căreia pitzipoancele ar fi toate vorbitoare de anumite limbi străine? În cazul ăsta, e clar că de pe listă nu ar trebui să lipsească engleza (ca s’o înţeleagă pe Beyonce) şi spaniola (ca s’o înţeleagă pe Maria Mercedes când suspină după Jose Fernando Ramirez Soares de Matador y Vancellas – bla! nu vorbesc spaniolă). Dar ar mai fi o posibilitate. Poate tânărul sugerează, într’un mod josnic, că fetele de la Limbi străine ar fi nişte pitzipoance. Ei bine, dacă asta a vrut să spună, atunci mesajul meu este următorul: Fuck off! ftwaDE BGAW ERZTSE QDQ ZWEV WEXV XEARDV RNXFGA ce eşti!

Gata pentru azi, dragi ascultători, până data viitoare vă urez o săptămână plină de dileme adânci (şi cât mai puţin cretine, dacă e cu putinţă)…

3 thoughts on “Răspundem ascultătorilor (II)

  1. 1. eu stiu sa fac spagatau.Sunt mai elastic asa din fire. Aproape ca pot sa ridic mana! in sus chiar!!=))
    2.metafora poate nu mi-o apartine doar mie…adica doar n-oi fi eu singurul care s-a gandit la ea,nu?
    3.am crapat de ras…

  2. da sa cuceresti un emo stii? daca da, impartaseste’ne din experienta ta de viata, avem o ascultatoare care s’ar bucura asa de mult…😛

  3. si-mi pare asa de rau c-o dezamagesc…dar nu stiu:|.Probabil ca daca l-ar ademeni cu ceva lame, i-ar promite ca o sa sara impreuna de pe blocuri…sau daca ar plange impreuna….ar ține:))tu ce crezi?glumeam..

Leave a Reply

