Întrebări de sezon

Parcă nici mie nu’mi vine să cred. După atâtea luni de şcoală şi de muncă neîncetată, m’am trezit într’o dimineaţă în vacanţă. Un sentiment foarte ciudat. Iniţial am sărit îngrozită din pat, ferm convinsă că am întârziat la serviciu, dat fiind că afară era deja lumină (pe şantier lumea e atât de harnică, încât trebuia să mă trezesc la 5.30 ca să pot ţine pasul).

Un nou început, mi’am zis. Şi un astfel de început nu poate fi nou decât dacă începe lunea, chiar pe 1 septembrie. Ştiu ce aţi putea crede – că deja am dat în bâlbâială de la atâta lenevit – nu degeaba sunt eu Lene. Dar toată vacanţa asta m’a luat prin surprindere, deşi o plănuiam de vreo 2 luni. Şi îmi promisesem că voi citi toate cărţile pe care îmi doresc să le citesc de ani de zile şi că voi scrie blogiuri peste bloguri. Dar lenea îmi afectează creativitatea, având în vedere că nu sunt în stare să scriu nici măcar nişte comment-uri…

Sunt acasă, la Buzău, am golit camera de cămin (pentru prima dată în 2 ani de zile), mi’am adus toate cărţile, cursurile, colecţia de Elle, hainele, cremele, bijuteriile… Mai exact, kilograme întregi, mormane nesfârşite… Ne împiedicăm de ele prin casă şi nu găsesc absolut nimic atunci când trebuie să caut ceva. Unde mi’e tricoul cu Batman, unde mi’e agenda, mi’a văzut cineva pila de unghii? O întreb pe soră’mea, care mă trimite la maică’mea, iar maică’mea mă pune s’o întreb pe soră’mea. Asta înseamnă să petreci timp cu familia. Mă plimb cu soră’mea prin oraş, diseară mergem la concert la Viţa, m’am întâlnit cu prieteni pe care nu i’am mai văzut de multe luni, am ajuns deja la sezonul 4 din Grey’s Anatomy şi la  2 din Family Guy, mai citesc şi câte o pagină din când în când…

All in all, începe să mi se facă frică. Dacă apar turbulenţe în timpul zborului? Dacă ne pierde Blue Air bagajele? Dacă nu o să mă înţeleg cu colegele de cameră şi or să fie nesuferite cu mine pentru că sunt străină (româncă, mai exact)? Dacă nu o să pricep ce vorbesc ăia acolo? Dacă nu or să’mi ajungă banii? Dacă or să mă răpească extratereştrii?

12 thoughts on “Întrebări de sezon

  1. bai, ce nasturii mei aveti voi cu buzoienii? si tu, lil’miss, mai bine ai tacea! we’re in this together, nu uita!😛

  2. eu nu am nici un fel de accent, singurele regionalisme pe care nu pot sa ma abtin sa nu le folosesc sunt : oleacă si niţel – si astea nu sunt moldovenisme, da?

    lil’miss, ce’ti mai pasa, doar esti the jungle VIP!😉

Leave a Reply

