Scurt

Aş vrea să fiu persoana care vrei tu să fiu. Dar dacă aş fi persoana care vrei tu să fiu, atunci nu aş mai fi persoana care sunt.

Dacă n’aş mai fi nesuferită, răutăcioasă, ironică şi încăpăţânată, dacă nu m’aş mai văita pentru toate tâmpeniile care nu’mi convin, dacă n’aş mai ezita atunci când  sunt nesigură , dacă n’aş mai căuta nod în papură tot timpul, atunci n’aş mai fi eu.

Nu pot să fiu mai blondă,  mai înaltă, mai slabă, mai deschisă, mai veselă, mai prietenoasă. Pentru că nu vreau. Pentru că mi’e bine aşa cum sunt. Pentru că doar aşa sunt eu…

6 thoughts on “Scurt

  1. si eu mi-am dorit sa fiu mai prietenoasa si mai deschisa…si am si reusit dar nu mi se pare ca imi merge mai bine :)))

    off topic: si eu sunt “cumparatoare de carti” insa sunt o lenesa si platesc scump pt asta cumparandu-mi carti din Carturesti. Imi place sa le vad asa noi si lucioase. Nu ma pot abtine cand merg la ceai acolo sa nu cumpar ceva. Eu la schimb de carti merg de placere, nu neaparat din nevoie. Este motivant si ma binedispune sa intalnesc alte persoane cu care sa imi impart pasiunea. Pe langa asta aflii de autori si carti pe care poate nu le-ai fi citit dar te convinge descrierea posesorului. Oricum e amuzant si devi addicted . Esti din Timisoara? daca da, te asteptam luna viitoare😀

  2. neah, nu’s din Timisoara. De fapt, n’am ajuns niciodata pana acolo, dar face parte din rezolutiile mele pe anul viitor, acum mi’am ratat sansa…

Leave a Reply

