Declar pe propria răspundere că…

 

10 thoughts on “Declar pe propria răspundere că…

  1. @Mihai : este adevarat, we all love beavers🙂

    @lil’miss : de data asta o credem pe Cindy, ca nu am gasit si tricou cu “by Lene”😛

  2. Dintotdeauna am ştiut asta, da, da, da! Prea câştiga mereu în lupta cu maşinuţele şi tancurile-după-ploaie cu armură din noroi! N-am prea avut cum să demonstrez pân-acum! Moravu’ îţi mulţumeşte!

  3. @ Alice: eu zic ca Cindy este adevarata slut :))

    @ Mac-Mac: adevarul iese mereu la iveala, chiar daca a trebuit sa declar asta pe propria mea raspundere. Toate Barbie-wanabee-urile de pe planeta ma vor uri acum…

  4. Noi te iubiiiiiiiiiiim! Te iubiiiiiim pt. sinceritate şi, mai mult, îţi rezolv şi câţiva foşti admiratori ai Moravului care să-ţi scrie asta post de post…😀

Leave a Reply

