Răspundem ascultătorilor (V)

Dat fiind că lumea nu se mai satură să tot pună întrebări, care mai de care mai demne de Vrei să fii miliardar sau de Copiii spun lucruri trăsnite, mă reîntorc la cea mai longevivă “rubrică” cu putinţă, pentru a mai elucida câteva din marile mistere ale omenirii. Let the (stupid) questions begin!

1. Cum fac un pomelnic pentru un mort de 3 ani? – Despre pomelnice am mai vorbit si acum câteva săptămâni, dar se cere totuşi un răspuns urgent, dat fiind că sâmbăta morţilor se apropie cu paşi repezi şi răposaţii cer ca tradiţiile să fie respectate (da, chiar şi răposaţii de 3 ani). Aşa că răspunsul este: întreabă’l pe popă! 

2. Cum sa ma razbun pe un porc? – De ce ar vrea un om să se răzbune pe un amărât de porc? Guiţa prea tare? Nu avea carnea prea fragedă? Avea şoriciul prea ţepos? Nu ştiu alţii cum sunt, dar pe mine mă bate gândul să sun la Salvaţi animalele de  nebuni…

3. Cum te degajezi de faptul ca esti inselata? – Iată o problemă cu care omenirea s’a confruntat de la Adam şi Eva încoace… De’a lungul timpului, femeile au descoperit nenumărate metode de a se degaja de această problemă, printre cele mai eficiente numărându’se shopping-ul, în special pantofii – musai Manolo (asta ne învaţă pe noi Sex and the City), pilates, îngheţata, precum şi un nou iubit. Alegerea e a ta!

4. Problema tineretului de azi – Da, chiar aşa, tineretul de azi are vreo problemă? Feel free to say no. Probabil că întrebarea asta a fost pusă de baba care vinde lumânări la biserică sau de una din venerabilele doamen care’şi fac veacul prin strană/naos/pronaos. Nişte invidioase…

 5. Massuri in anumite limbi – Uite, de’asta or să ne dea ăştia afară din UE, că puştii noştri or să înceapă să trimită massuri “în anumite limbi” până or să enerveze trei sferturi din populaţia Europei, speriindu-i că le vor cădea unghiile sau că li se vor învineţi limbile… Ruşine să vă fie!

6. Te voi iubi chiar daca tu nu ma vrei in viata ta – Mulţumesc, e bine de ştiut…

7. Cum influenteaza moda tineretul din ziua de azi – Sinceră să fiu, nu prea mă pricep atât de bine la treburile astea, dar aş putea să mă dau cu părerea. probabil că o influenţă majoră o constituie cerceii cu frunzuliţe de marijuana şi tricourile cu inscripţii amuzante. Eu una am o colecţie întreagă de astfel de tricouri – mărturie stă şi tricoul din postul de mai jos🙂

8. Cum sa mi fac unghile daca le am mici? – Le tai. Nu’i aşa că nu te’ai gândit la asta?

9. Cum sa incepi sa faci spagatu? – Spui Tatăl nostru, după care îi dai drumul.

10. Tara care incepe cu lit. co si se vorbeste… – Guglea, ruşine să’ţi fie că n’ai preluat şi restul întrebării! Cum o să pot răspunde acum cu toată seriozitatea dacă nici măcar cerinţa n’o ştiu? Să fie oare Cocostârcia?

11. ZolezozoleZole, vezi că fanii tăi au nimerit la mine. Guglea se cam ţine de şotii…

12. Esti doar a mea – De ce spun toţi asta?

13. Ce este femeia? – O întrebare foarte reuşită, problema e că nici macar Dumnezeu n’ar fi în stare să’ţi răspundă. Pentru că dacă ar fi ştiut, îţi zic eu că n’ar fi pus un măr în preajma ei…

Categoria V.I.B – Very Important Barbie sau dacă vreţi V.I.P – Veşnicul Impotent Păros – adică cele mai stupide cerinţe cu privire la Barbie:

barbi care fac numai mancare

sa ii fac parul si unghiile lui barbi

bate copilul lui barbie

filme cu barbi fata insulei magice

barbi socuri sa facem unghii

http://www.barbie.koom

barbi este imbracata cool la volan

filme cu barbi traduse in romina vizionare

barbie la munceste

Mă opresc aici cu barbi, dar am certitudinea că V.I.P este cel are nu se va opri curând…

Categoria Hi5 de’aici!

cum sa vizitez o profil pe hi5 – tineretul hi5 nu’i în stare să facă nici măcar acordul de gen. Trist…

caractere pentru hi5 cu caractere – suferi de bâlbâială cronică?

cum gasesc un aspect pt hi5? – ai căutat la groapa de gunoi? Poate a aruncat cineva vreunul… Nu uita de detectorul de metale – te ajută să găseşti mai uşor tinicheaua.

manichiura hi5 – iată dovada faptului că hi5 a ajuns un stil de viaţa. Oamenii îşi fac chiar şi manichiură de hi5!

cum imi fac tema la hi5 – oare de ce nu întreabă nimeni de tema la mate?

sa se vada poza principala mare la hi5 – asta e cumva vreo incantaţie?

O mică menţiune : habar n’am cum se măreşte poza principală de pe profilul de hi5, aşa că mă întrebaţi degeaba. Şi nu cunosc nici noţiunea de simboluri pentru hi5, aşa că nu voi putea ajuta societatea nici de data asta, aşa cum un cetăţean mi’a sugerat într’un comment binevoitor:

e adv c spui u aici…dar k sa faci sh u cv util societatii…baga’ne sh noua totusi nish simoluri pt hi5 :D:D:D ;;)

That’s all, folks!

3 thoughts on “Răspundem ascultătorilor (V)

  1. vai…doamne :)) e din ce in ce mai grav. guglea n’o sa mai poata s’o tina in felul asta prea mult timp,si s’ar putea sa se enerveze si sa’i trimita pe toti la..barbi,evident :)) sau le lenebarbie,dupa caz

Leave a Reply

