Începuturi

Tomata vorbea deunăzi despre un alt început. Ceea ce m’a făcut să mă gândesc, fără să vreau, la faptul că există atâtea începuturi pe lumea asta… Un început de zi, un început de săptămână, un început de week-end, un început de toamnă, un început de liceu, un început de facultate, un început de iubire… Atâtea începuturi…

Ieri soră’mea a avut prima zi de liceu şi am însoţit’o, evident, mai ales că este acelaşi liceu pe care l’am terminat şi eu. Lume multă, boboci mulţi şi emoţionaţi, cu buchete de flori şi părul în ochi, după moda vremii. Şi mă gândeam că o invidiez pentru că ea începe ceea ce eu am terminat de mult şi nu pot să nu’mi pun întrebarea: cum ar fi să putem să o luăm de la capăt, să mai avem încă o dată şansa de a face ceea ce am făcut deja, de a îndrepta greşelile, de a ne bucura iar de lucrurile bune pe care le’am trăit cândva… Întâlnirea cu diriga m’a mai scuturat puţin şi mi’am dat seama că poate n’aş vrea să o iau de la capăt, poate e mai bine că nu ne întoarcem înapoi.

După care m’am întâlnit cu Lil’miss, să facem un soi de blog-meeting al tuturor bloggerilor din Buzău – adică eu şi ea (nu râdeţi, vă rog, situaţia e dramatică). Lil’miss începe facultatea, aceeaşi pe care am început’o şi eu cu 2 ani în urmă (alte limbi, altă distracţie). Şi iar am căzut pe gânduri… Nu de alta, dar sunt atâtea lucruri pe care le facem prost prima dată, însă  din nefericire nu există o a 2-a prima dată…

Începem atâtea lucruri şi de multe ori abia aşteptăm să se termine odată. Iar când în sfârşit se termină, vrem să ne întoarcem înapoi… Cum de facem mereu acelaşi lucru? Cum de nu ne putem desprinde de trecut? Şi cum de trecutul nu ne împiedică să ne trăim viitorul? Atâtea întrebări şi atâtea răspunsuri… Răspunsul meu e ca fără amintiri şi regrete nu am mai fi cine suntem…

Ok, recunosc, s’ar putea să mă confrunt cu o problemă de identitate, deşi eu incă mai cred că biletul de avion e adevărata explicaţie, precum şi plecare iminentă. Adică noul început…

2 thoughts on “Începuturi

  1. cam asa e..tu pleci..e si asta un fel de nou inceput pentru tine.
    probabil ca o sa te intorci acolo,in viitor. dar asta o sa fie primul contact cu civilizatia de acolo. si presimt ca o sa te cam izbeasca. da’nu’i nimic. noi tot aici o sa fim >:D<

Leave a Reply

