Ce am mai facut eu pe la portughezi

  • M’am plimbat prin Lisabona, am luat’o la pas prin centrul orasului si am invatat harta metroului pe de rost.
  • Am ajuns la Cascais, pe malul Atlanticului, si mi’am bagat pentru prima oara picioarele in ocean, moment istoric pe care l’am imortalizat evident si in poze (pe care le veti putea vedea in unul din episoadele urmatoare)😀
  • Am fost pe la catedrale si muzee si am vazut picturi originale de Andy Warhol, Francis Bacon, Paula Rego si multi altii (la Centro Cultural de Belém).
  • Am asistat la o misa catolica (tot pentru prima oara), dar evident ca nu am rezistat nici macar pana la jumatate.
  • Mi’am cumparat prima carte in portugheza (José Cardoso Pires, pentru cunoscatori).
  • Am mancat tot felul de minunatii de’ale portughezilor, din gama creveti, calamar, sardine si alte inotatoare, dar si diverse prajiturici – cap de serie fiind traditionalul bolo de arroz, de care simt ca nu ma voi satura in veci. Am baut si vin de’al lor (care e cel mai fain pe care l’am baut in toata viata mea), precum si bere portugheza (buna la gust, doar ca ceva mai slaba decat a noastra).
  • Am fost la primul party portughez, am auzit pentru prima oara fado live si am studiat indeaproape cum se distreaza lusitanii (detalii tot intr’un episod viitor – pregatesc o telenovela).
  • Am cunoscut oameni de toate natiile, vorbitori de multe limbi de pe lumea asta (ma rog, in mare parte europeni)…

… si multe, multe altele, pe care nu stiu daca o sa reusesc vreodata sa le povestesc de la cap la coada. Totul se petrece atat de repede…

3 thoughts on “Ce am mai facut eu pe la portughezi

  1. in timp ce la tine totul se petrece atat de repede, aici timpul sta in loc.a inceput si ultimul an de studentie, din pacate pentru mine in bucuresti, nu in lisabona sau honolulu…:))

  2. Am trecut si eu prin toate chestiile astea in 2007…nici acum nu as putea descrie in cuvinte cum m-am simtit…dar e mai important sa traiesti experienta decat sa o povestesti🙂
    Hei, daca ii intalnesti pe Emanuel, Cesar sau Rui, saluta-i din partea mea :)))

  3. pe mine m-a parasit un tip pentru ca se duce acolo sa isi faca licenta!!ce oameniii!:))

    Tu sper ca nu ai parasit pe nimeni pt your new life. Have fun pe acolo! :*

Leave a Reply

