Just teasing…

Cum de mult timp am tot promis poze si absolut toata lumea ma intreaba de ele, am facut un mic (a se citi mare) efort de a uploada cateva dintre ele. Efort mai mult din cauza netului – se stie cum e cu treburile gratis, nu trebuie mereu sa si mearga struna… Enjoy!😀

Asta este prima panorama pe care am vazut’o cand am iesit din aeroport. Lisboa dimineata arata cam asa:

Poza facuta din Praça do Comércio, cu vedere spre Rua Augusta:

Sé Catedral – pe interior:

Acesta este momentul istoric in care ne’am bagat picioarele in Atlantic – la propriu – mai exact in portul din Cascais:

Si o vedere mai detaliata – in caz canu ma crede cineva:

Se spune ca nicaieri cerul nu este asa de albastru ca la Lisabona. Nu stiu cat de relevanta e poza, insa realitatea o confirma:

Mosteiro do Jerónimos – este atat de mare incat nu o poti cuprinde intr’o singura poza:

Tot Mosteiro dos Jerónimos, dar pe interior. Cand am fost noi era duminica si chiar si in timpul misei catedrala era plina de turisti de toate natiile. Americanii cascau gurile curiosi, vadit impresionati de existenta unei cladiri din secolul XIII – altceva decat zgarie-jori, alt sentiment🙂

Tejo strabatut de podul Vasco da Gama. Tejo este rau, desi ai putea sa juri ca e… mare. E incredibil de frumos si de linistitor sa’l privesti, nu m’as satura niciodata de el:

Alt moment istoric in care am traversat Vasco da Gama:

Lisboa in prag de seara. Poza este facuta de pe un miradoro, unul din multele din oras, un soi de terasa cu banci si copaci de unde poti vedea orasul:

Tot Lisboa:

Inchei cu o mica mentiune: nu prea imi place sa apar in pozele pe care le fac, am asa o teama ca as putea strica frumusete de peisaj. Din aceasta cauza primeaza pozele “de’a proastele”, ca in exemplul de mai jos.

Deci, noi de’a proastele in Praça do Rossio:

6 thoughts on “Just teasing…

  1. @Miss Bianca: stiu, geanta e absolut perfecta, a fost dragoste la prima vedere :))

    @Smeagol: nu’i asa?🙂 motivul il gasesti 2 commenturi mai jos: “tenisii sunt de la divele din honolulu….;)”

    @Ela: E posibil sa o stii, tot la portigheza e si ea, evident.

Leave a Reply

