Sintra

Sintra e un orasel mic si cochet din apropiere de Lisabona, faimos in special pentru doua specialitati de prajiturele dupa care toti portughezii si toti turistii tanjesc deopotriva: queijada si travesseiro. Dar ce e de vazut in zona Sintrei sunt Castelo dos Mouros (Castelul Maurilor) si Palácio da Pena, unde poti ajunge strabatand vreo 5-6 km prin padure. Drumul presupune un oarecare efort, dar daca vremea e buna, se merita sa’l faci la pas. Noi asa am facut, desi am vazut si lume urcand cu taxiul, deci turistul modern e in stare de orice.

Cam asa arata Sintra:

p1010044

100_4222

img_0285

Pe drum prin padure. Si personajele, incepand din partea stanga, in ordinea numerelor de pe tricou: Carolina (Chile), Gosia (Polonia), eu, evident si Dorota (Polonia):

p10100571

Castelo dos Mauros:

p1010074

p1010075

100_4216

img_0200

Tii, ce chip frumos rasare… E al meu, al meu e oare? Mi’am luat nasu’ la purtare…

img_01971

Micii japonezi:

p1010080

Looking for Mamoru (nu, nu era maur)

p1010095

Palácio da Pena e foarte frumos, mie una mi’a placut la nebunie, mai ales ca au ghiduri prin toate colturile palatului care iti pot spune oricand povesti foarte dragute despre regii Portugalie, despre coloniile lusitane si multe picanterii de’ale vremurilor de mult apuse. Un amestec impresionant de stiluri din toate colturile globului:

p1010141

p10101611

100_4242

img_0215

img_0248

9 thoughts on “Sintra

  1. david draga, toata portugalia e vintage, nu se oboseste nimeni sa dea cu var. si chiar arata prea bine asa. multumesc de aprecieri, stiu ca cele venite din partea ta sunt obiective :))

    heeei, nu se spune aragaz, ci vedere cu laser, ok? si nu, nu’mi place deloc, dar nu mai vad nimic fara “laser”, ma apropii de ultima faza de chiorâre, fir’ar!

  2. pai evident ca sunt (si) pentru tine, daca tot ti’ai declarat intentia de a vedea portugalia mai intai in poze, ca sa stii ce te asteapta in luna de miere😛

  3. Ce poze frumoase… ce locuri nemaipomenite… Mi-ai facut un dor de duca de nu mai pot.
    Nu de ajuns te invidiam ca te-ai dus la capatul lumii, mai tre’ sa imi arati si poze.
    da’ fie, nu te opri. Keep them coming.

Leave a Reply

