Lepsa de sezon

Cum Craciunul nu vine cu mana goala nici macar pe blog, iata ca m’am ales cu o mica leapsa de la sora’mea cea verde, care ma provoaca sa’l vorbesc de rau pe Mosu’, cu tot alaiul lui. Nu’i vorba ca mi’ar fi lene, dar chiar imi displace sa fac asta, ma simt atat de rupta de lume aici, incat absolut nimic nu ma mai enerveaza. Dar leapsa tot leapsa e, asa ca va trebui sa ies putin din starea mea de zen apoteotic si sa scormonesc prin cufarul cu amintiri, in special in cutiuta aia rosie cu fundita unde fiecare isi ascunde gandurile si impresiile despre Craciun… S’o luam usor…

1. Nu pot sa suport decoratiile de prost gust care impanzesc orasul si de care nu poti sa scapi nici de te ascunzi in vreo gaura de sarpe. Pe cat de mult ma fascineaza luminitele frumoase si originale, pe atat de tare le detest pe cele hidoase. In aceeasi categorie intra si chinezariile ieftine dupa care lumea este atat de innebunita de cativa ani incoace si cu care isi incarca bietul brad pana la refuz. Parerea mea e ca decat kitsch, mai bine fara!

2. Detest cadourile neinspirate, din gama “hai sa’i dam si astuia o lumânarica, ca tot e Craciunul…” Nu, decat o lumanarica urat mirositoare si care te face sa te gandesti mai degraba la un priveghi decat la o mare sarbatoare, mai bine o ciocolata sau un covrig (daca e de Buzau, cu atat mai bine😀 ). Bineinteles, lucrurile se schimba cand lumanarica in cauza poarta numele de Yankee Candle – nu doar pentru ca sunt eu deosebit de snoaba, dar si pentru ca miros superb si sunt foarte dragalase. In loc de lumanarica se mai intalnesc si felicitari xerox (pe care le gasesti la toate tarabele), ingerasi de ceramica in 20 de culori ale curcubeului si alte chinezarii de un real succes pe piata romaneasca.

3. Trecand peste toate superficialitatile de mai sus, cel mai tare ma enerveaza isteria generala cauzata de “spiritul Craciunului”. Toata lumea alearga in stanga si’n dreapta sa cumpere cadouri, care de care mai neinspirate, hipnotizati de luminitele pâlpâitoare ale magazinelor si de afisele care anunta victorios “reduceri de sezon”. In loc sa ne faca mai buni si mai frumosi, Craciunul ne transforma intr’o turma de vite care orbecaie dupa toate tâmpeniile si care ar fi in stare sa calce pe oricine in picioare, fara macar sa bage de seama. Pacat de sarbatoarea asta, ar fi si mai frumoasa daca n’am strica’o noi…

Aspectele de mai sus nu sunt decat partea mai putin fermecatoare a Craciunului si, oricat de insuportabile ar fi toate astea, tot n’as putea sa urasc aceasta sarbatoare. E preferata mea! Mai ales ca acum, dupa ce am mancat aproape 3 luni numai peste, caracatita, peste, calamar, peste, creveti, peste si peste, imi sta gandul numai la sarmale si pastrama si cozonac si alte minuni din’astea si mi’o si imaginez pe mama in bucatarie pregatind toate astea… Dar evident ca “spiritul Craciunului” nu se rezuma la mancare – mai e si vinul fiert pe langa😀

Pana nu devin prea nostalgica, o sa pasez leapsa pe mai departe catre Tomata, Ambasadoarea, Ciupercutza si Alice. Enjoy😀

10 thoughts on “Lepsa de sezon

  1. :)))ce crazy. Nu stiu firma despre care vorbesti. Eu folosesc masca de la Pantene de multi ani. Chiar si de la Avon am avut si am fost foarte multumita. Acum am degand sa imi iau una profesionala de la Tony and Gun de la care am si sprayul protector pentru parul intins cu placa. In masca de par si in serul pentru varfuri merita sa investesti putin mai multi bani dar nu exagerat pentru ca nu e diferenta mare de ingrediente ci platesti doar brandul. Conteaza la cine mergi sa il tunda, sa nu il arzi cu fohnul, sa il piepteni cu grija etcetc…chestiile astea conteaza si daca esti atenta cu el o sa creasca frumos fara masti de milioane😀

    P.S. incearca masca doar cu ulei de masline😛 e foarte buna in caz ca ai par normal sau uscat :D…si poti cauta pe net si alte retete naturiste

  2. @Oaanaa: asta’ tot farmecul🙂

    @Mihai: stiu ca nu mananc, dar am dreptul sa visez… O sa fac un Craciun cu fructe de mare, na!

    @Tomata: poti sa vii la mine, dar cadouri n’am sa’ti dau :))

  3. E enrvant ca trebuie inainte de fiecare Craciun sa ne gandim la cadouri si programari de revelion and stuff. Uitam adevarata semnificatie a sarbatorii si ne golim memoriile in goana dupa cadouri. Uneori ne amintim de cei dragi doar in fata standurilor din magazine…

Leave a Reply

