Branding Timisoara. O bomboana de oras

Ca tot sarbatoresc bloggerii de Timisoara un an de intalniri si de batut cuie, am zis sa dau si eu cu ciocanul si sa’i anunt ca orasul lor e o bomboana. N’am zis eu asta (ca inca n’am ajuns acolo, dar urmeaza, imediat dupa ce ma intorc pe plaiuri mioritice), ci un portughez cu mult mai plimbat decat mine. Mi’a povestit el ca a facut o excursie prin Balcani si evident ca nu avea cum sa rateze Romania. Iar ce l’a impresionat mai mult si mai mult a fost, citez, “Tiramisu“. “Care Tiramisu, domne? Prajitura?”, ma si intrebam de cand suntem noi experti la dulciuri din’astea cu nume exotice, eu credeam ca le avem mai mult cu poalele’n brâu. “Nuuu, orasul ala frumos, de lânga Ungaria…”

Deci nu e chiar bomboana, ci mai degraba prajitura, dar omul era pe’aproape… Tiramisu, auzi… :))

M’am gandit sa facem si un joc, ca’n revistele de alta data: Observa 10 diferente intre imaginile de mai jos:

15 thoughts on “Branding Timisoara. O bomboana de oras

  1. 1. orasul nu are crema.
    2. orasul nu e pe farfurie.
    3. prima poza e facuta in modul macro, cu focalizare pe prajitura.
    4. in a doua poza nu e nici o prajitura (presupun).
    5. prima poza nu are spatiu verde.
    6. tiramisu nu e facuta din caramizi, pentru ca nu ar mai fi buna la gust.
    7. statuia din mijlocul pietei.
    8. prima poza are bobite de-alea dulci, a doua are oameni.
    9. tiramisu e dreptunghiulara si farfuria rotunda, pe cand timisoara are o piata rotunda si cladiri dreptunghiulare.
    10. tomata nu locuieste in tiramisu (ma refer la cea cu scufita).

    Am emotii la nr 4 :-s

  2. nu va mai duc nici cu zaharelu, nici cu bombonica, la anu chiar vin la Tirami… aaa… Timisoara! E pe lista cu Things-to-do-before-I-get-married – deci o sa am tot timpul din lume :))

  3. =))))) (la fel ca pe mai un blog, tot asa o sa imi incep toate comentariile la tine).

    Hai ca asta e buna cu Tiramisu. ;)) Pot sa imi intitulez categoria de pe blog “Timisoara mea” cu apelativul de Tiramisu. Ca tare imi place.

    Iar pentru Mihai, iti dai seama ce prajitura nasoala ar iesi, daca ar fi umpluta cu rosii? Nici macar mie nu mi-ar placea.😛

    Si daca imi mai dai o permisiune, as putea sa pun postul tau pe tm-99-blog?

  4. da, iti dau permisiunea, ce nu fac eu pt. Tiramisu?😀 Cu link, evident, asta nici nu mai discutam, se stie😛

    Oricum, sa stii ca in seara asta mi s’a spus ca sunt funny de 2 ori in decurs de numai cateva ore, deci incep sa cred ca e adevarat, asa ca “=))))” se justifica, iti dau voie sa’l pui😛

Leave a Reply

