A fost odata ca niciodata…

scan0002

… o fetita. Cu unghiile roase, cu genuchii juliti, tacuta si antisociala. Unele lucruri nu se schimba niciodata. Nu imi mai rod unghiile de printr’a 8a si nici nu’mi mai julesc genunchii (acum doar mainile mi le mai umplu de zgarieturi si cicatrici, nu ma am bine cu fierul de calcat), nu mai sunt chiar asa tacuta, dar antisociala voi fi pe vecie.

La cererea gemenei Flavia imi etalez si eu prima poza din clasa intai, cu mentiunea ca sunt mai tru, dat fiind ca noi nu aveam harta in spate, ci panoul cu litere. Iar caietul pe care se presupune ca scriam ii apartinea unui coleg care avea cel mai frumos scris din clasa – eu am avut o caligrafie total necaligrafica in primii ani de scoala, va dati seama ca doamna invatatoare nu ar fi vrut sa ma denigreze pe vecie afisand in poza propriul meu caiet plin de pete se cerneala si litere scofâlcite…

A se remarca totodata si tunsoarea bob, eram cu un pas inaintea modei – un pas mic pentru mine, dar mare pentru omenire, dat fiind ca Victoria Beckham a adus freaza asta in prim-plan abia prin 2005, iar poza e facuta prin ’94, daca nu ma inseala matematica (deci nu bag mana in foc ca mi’au iesit bine calculele).

Ii multumesc sora’mii fara de care nu as fi putut sa duc la bun sfarsit aceasta leapsa (dat fiind ca sunt la cateva mari si tari departare de poza cu pricina). Si ii mai multumesc inca o data pentru cele 3 mailuri identice pe care mi le’a trimis si tin sa o felicit ca a reusit sa treaca la toate tezele (stii ca esti mandria mea).

Iar acum lansez leapsa catre Ambasadoarea tuturor fluturilor si nefluturilorDora Smeagol Jr, Ana-neprintesa, precum si catre sora’mea (oricat de tru ar fi noua generatie). Pampoanele la control!

18 thoughts on “A fost odata ca niciodata…

  1. Misto ideea cu leapsa si, probabil ca daca n-am s-o iau de la Everyone is entitled to my opinion, am s-o “fur” de la tine. Mi-a placut articolul.🙂

    p.s eu ti-am dat ieri (parca) add pe hi5 (eu sunt “who cares”). Merci de add😛

  2. sa taie garoafa :))
    sau sa le inlocuiasca pe toate cu un buchet enorm de flori de camp sau de orhidee din’alea hidoase, sa’mi intre buruienile in ochi :))

  3. Am o problema.
    Nu am nicio poza in pc fix cu pampoanele din cls. 1 😦
    Hmmm…eventual am sa folosesc alta poza, din aceeasi perioada si mult mai “me” decat cea cu pampoanele:)))

  4. ideea e ca trebuie sa fie genul ala de poza standard care se facea pe vremuri: cu uniforma, cu harta in spate si florile de platic pe masa, stii care erau conditiile obligatorii pt. o poza de succes🙂

  5. Deci poza mea o sa fie desprinsa dintr-un film de groaza. Aveam doua, insa pe una nu o mai gasesc. :(( Fix in aia in care eram si eu mai faina. Of.
    Lasa ca ma descurc eu cumva.🙂
    Da’ sa stii ca nu te-ai schimbat prea mult din clasa I.

  6. Da ma, nu am poza. Adica am, dar tinand cont ca mi-am schimbat pc-ul, tot ce tinea de imprimanta/scanner…nu e pus aici.
    Anyway. Poza aia defineste cel mai bine ceea ce eram eu. Hahaha. Promit insa, ca am sa revin cu minunata poza din cls intai, poza facuta, regulamentar, la catedra cu “toarsha invatatoare” sau cu vreo colega, in banca. Lol

    p.s La multi, multi ani, plini de caldura, sanatate si iubire.

  7. @Alice: aaah, m’ai uns la suflet cu cuvantul “reduceri”, sunt in asteptare, iti inchipui :))

    @Ambasadoarea: pai pune mana la cotrobait, vreau sa’ti vaz pampoanele!

    @Tomata: astept cu nerabdare filmul horror cu Tomata in tinerete😛 Stiu ca nu m’am schimbat prea tare, mi’au aparut niste cosuri si mi’am dublat greutatea, ca in rest sunt acelasi om

    @Justl: pai sa te tii de cuvant! Multam de urari🙂

  8. aaa! ce ma bucur ca ai pus poza! si chiar daca nu e harta in spate, ‘atmosfera’ pozelor din clasa I e identica! ah si felicitari pentru freza – pe a mea nici baietii nu au preluat-o :))

  9. Ce tare esti!! :)) Cu toata sinceritatea de nonprintesa recunosc ca eu nu am facut niciodata poza cu pompoanele, cum aveau toti copiii :-?? Habar n-am de ce, probabil am lipsit in acea zi de la scoala…dar clar am avut pompoane si eu :)))

  10. Sa stii ca mereu mi-a placut uniforma scolara de pe vremuri, regret ca nu am pastrat-o. Cu privire la scris, in scoala scriam frumos si ordonat, acum sint o mare dezordine, mi s-a deformat scrisul aiurea de tot si tin sa dau vina pe computer, in ultimii ani, folosind computerul, scrisul de mina a devenit pentru mine din ce in ce mai rar…iar cind scriu de mina, nu-mi place deloc ce vad:)

Leave a Reply

