Si a fost si Craciunul…

In Ajun, am gatit toata ziua cu o prietena slovaca. Am facut bacalhau com natas, care e o chestie foarte complicata, se gateste in 3 tigai deodata, dupa care se pune totul in a 4ª tava, pana si portughezii sunt de acord ca nu e usor de facut. Si a iesit chiar bun…

sany27831

Dupa care a urmat operatiunea Caracatita. S’a lasat cu o sesiune foto in toata regula (Facebook ne e martor :P), dupa care am trecut la ciopartirea tentaculelor (7 la numar). A fost frumos, nu m’am taiat decat o data, alte incidente majore nu au aparut:

sany2773

sany2768

Ma simt tru😀. Nu, nu era asa scarboasa cum pare, la un moment dat te obisnuiesti cu senzatia de caracatita si nu ti se mai pare cine stie ce. Trist a fost ca din jumatate de kg nu am ramas decat cu vreo 250 gr. dupa o ora de fiert, intrase toata la apa… Invatatuta de mine, data viitoare cumparam 3 kg😛

A fost un Craciun multinational, multicultural &co., ca tot ce se petrece pe aici. Un prieten olandez a adus supa de ciuperci (pacat ca erau ciuperci chinezesti si nu olandeze, cum ne entuziasmaseram toti), niste italieni au facut Sachertorte, noi caracatita si bacalhau… complet traditional :)) Apoi s’a lasat cu mult vin portughez si vodca poloneza…

Cele mai inspirate cadouri pe care le’am primit au fost 2 pachete pline ochi cu plasturi – tipa care mi le’a dat mi’a zis: “Now you can cut yourself as much as you want” :)) si niste sosete tâmpite:

sany2799

***

Zilele astea au fost 15 grade in Lisabona, asa vreme frumoasa in decembrie n’am vazut de cand ma stiu. Ascultam aseara la radio si nenea de la meteo zicea: “Vreme racoroasa in Lisabona in noaptea asta, 10 grade” :)) Si iata ca nu doar timpul si spatiul sunt relative, ci si temperaturile…

***

Printre studentii Erasmus umbla 2 epidemii destul de serioase. Prima e lenea Erasmus, care nu ne lasa sa invatam. Adica oricat am incerca, tot nu se lipeste nimic de noi, cred ca e incurabila… A doua e o gripa care umbla brambura, pare sa fie contagioasa. Astept cu interes Fervexul si paracetamolul de acasa.

***

Mi’am luat jucarie noua. Multi gigãlãi, ma uit la ei ca curca…

***

Mesaj important catre mama: Trimite’mi muraturi! Si catre sora’mea: Nu uita de dvd’urile cu Family Guy!

10 thoughts on “Si a fost si Craciunul…

  1. Super tare:) Sarbatori fericite in continuare! tare mi-ar fi placut sa fiu si prin Lisabona in perioada asta dar, eh, am timp o viata intreaga:D Distractie placuta:)

  2. ce sa’ti spun, normal ca nu uitam. si ma’ta gateste acolo de zor acolo, iar de muraturi sigur nu a uitat🙂

    apropo, cand a vazut pozele cu caracatita [a doua] a zis “saraacaaaa!” :)) ea crede, probabil, ca nu ai ce manca acolo si nu gasesti decat o scarbosenie de caracatita pe care o gatesti cu atata truda si o mananci cu o scarba fara margini :)) biata ma’ta…

    :*

  3. @Liviu: E frumos in Lisabona acum (ca in orice luna din an), doar ca e greu sa simti Craciunul, cu 15 grade afara…

    @Sora’mea: da, biata mama :)) de’ar sti…

    @Tomata: si calduroase pe deasupra😀

    @Ambasadoarea: si eu astept cu la fel de mult interes, inca mai cautam idei. Sepie in nici un caz :))

  4. in vremurile indepartate cand am fost eu erasmus (trei ani se fac in ianuarie, nu-mi vine sa cred), mai bantuia o epidemie: ingrasarea, ca mancam mereu unii pe la altii si stii cum e, unde-s multi puterea creste si pofta de mancare de asemenea. dupa trei luni nu mai intre nimeni in blugii cu care venise de acasa, branza frantuzeasca ne umflase pe toti, noroc ca atunci am stat numai cinci luni si cand am ajuns acasa am dat-o pe salate
    sarbatori fericite, ca n-am apucat sa-ti urez nimic pana acum🙂

  5. Interesante sosetele😉
    Faina jucaria, sa o folosesti sanatoasa. “Gigalaii” nu strica sa fie cat mai multi😀

  6. Deci da, sosetele chiar sunt dementiale!
    Iar Gigalaii sunt urtili. Mie mi-a luat 5 minute sa scriu prapaditul asta de comment de pe rabla mea!😉

  7. Da, deci…esti chiat truuuuuuuuuuuuu. “Tokio hoteeeel”
    Hahahaha
    Funny cadourile. Eu nu m-am alea cu nimic funny anul asta.
    Te felicit pentru Laptop :D:D:D:D

Leave a Reply

