Mesaj catre Vodafane

Ne stim de multi ai de zile. Eram minora cand mi’a cumparat prima cartela SIM si purta numarul tau. Apoi am devenit majora si mi’am facut abonament. Am ignorat eroic ţepele lunare de pe factura, m’am facut ca nici nu observ ca minutele imi dispareau mai repede decat le vorbeam sau ca dolarii de plata nu coincideau cu ce cheltuiam eu. Nu mi’a pasat nici cand am trecut pe cartela si am asistat, pasiva, la evaporarea creditului, care isi lua zborul cu viteza luminii. Ti’am multumit in gand pentru oferta pentru tineri, m’a facut foarte fericita aproape un an de zile, cele 200 minute imi aduceau zambetul pe buze de fiecare data cand le primeam (adica lunar). N’am strâmbat din nas la nici unul dintre miile de mesaje promotionale neinteresante pe care mi le’ai trimis in toti acesti ani si nu te’am tradat niciodata pentru vreun Orange, Zapp sau vreun mult-mai-tânar-si-mai-plin-de-minute Cosmote. Nimanui nu i’am fost atât de fidea precum ti’am fost tie!

Dar ce mi’ai facut tu in roaming nu se compara cu nimic pe lumea asta! Cum, mai Vodafane mai, sa ma pui sa platesc 65 centi pe minut pentru apelul gratuit de la *222? Cum sa’mi iei din credit pentru minutele din oferta pentru tineri atata timp cat eu nici macar nu le pot utiliza, dat fiind ca sunt in roaming?? Cum sa imi trimiti semeseurile de acasa cu o intarziere de 2 zile? Cum sa ma umpli de mesaje cu promotii la care nu am cum sa particip de peste hotare? Si nu mai zic nimic de faptul ca pentru un apel primit trebuie sa platesc de 5 ori mai mult decat cel care il efectueaza – am inteles asta, e principiul care sta la baza roamingului… Ca sa nu mai mentionez ca, daca as vrea sa trimit acasa vreun amarat de semeseu, ar trebui sa platesc de 2 ori mai mult decat ma costa sa trimit de pe cartela de Portugalia (de’aia si mesajele de la multi ani si alte urari de bine nu le dau de pe Vodafone). Si ca si cand toate astea n’ar fi de ajuns, mai vii si cu o noua oferta pentru tineri, fix acum cand nu pot eu sa mi’o activez si care mi’ar fi la fel de esentiala ca aerul peste vreo 2 luni. Rusine, Vodafane!

Ma doare sa recunosc, dar nu pot renunta la tine! Desi, roamingule, iti zic de pe acum ca nu te pastrez decat ca sa primesc semeseuri de la câtiva oameni de acasa, ma emotioneaza mereu cand mai citesc un “Ne e dor de tine”, desi soseste via Vodafane… Pentru mine nu mai existi decat pentru mesajele de acasa, ca in rest te reneg!

Esti un hapsân, hapsânule! Si sa stii ca sugi.

8 thoughts on “Mesaj catre Vodafane

  1. pun pariu ca vodafone’ul a rosit citind acest post, sora:)) dar daca nu ai scris “son of a bitcheS” nu ai facut nimic :))

    bineinteles ca ce’mi place cel mai tare este…. stewieeeeee:X

  2. singurul lucru la care suge e o campanie de sarbatori cu ‘trimite sms la 123’, un fel de trivia, care ma face sa ii trimit in franta (la origini) in rest, cand am fost si eu in roaming, n-am avut nici o plangere. si in rest au f multe oferte. si suntem si mai multi. si mai frumos colorati. sac.

  3. ah, mie iar mi’a trimis împielitatul o oferta, chiar azi, imi faceau ochii’n cap ca la melc cand am vazut atatea minute.
    oti fi voi mai multi, dar toti prietenii mi’s pe vodafane. si oti avea multe oferte. in retea la voi…

  4. Nu e frumos din partea mea dar…m-a linistit articolul tau. Am aflat ca nu sunt singurul care tinde spre limbaj colorat la adresa companiei de “mobil”.Mai sunt detalii de genul WAP unde desi aveam 20 Mega, m-am trezit cu X euro plata (setarile facute pe implicit live…), dezactivarea full time fara sa ceri asa ceva si … lista poate continua.

  5. D-aia am trecut si pe Cosmote si am renuntat la abonamentul de la Vodafone. De chitrosi ce sunt. Dupa 7 ani de abonament nu aveam decat 30 minute in retea. Cam mult, nu?

    p.s si Orange o suge la greu :))))

  6. Mna, bine, acuma nu-mi mai fac abonament. Si ma dadeam de ceasul mortii ieri sa il imbrobodesc pe taica-miu sa mergem degraba sa trec pe abonament. Bine ca m-am dezmeticit la timp. Nici eu nu renunt la Vodafone.😀

Leave a Reply

