Asa incepe totul, ca intr’un vis…

Daca va spun ca a fost frumos, n’ar fi de’ajuns. De fapt, nici nu stiu ce altceva as putea spune decat ca m’am simtit de parca as fi trait intr’un vis… As putea sa las imaginile sa vorbeasca, dar niste poze n’or sa poata niciodata sa spuna totul, asa cum nici cuvintele nu ar fi suficiente. E un sentiment unic sa numeri 4-3-2 in portugheza si sa petreci ultimele clipe ale anului inconjurat de toate natiile si de prieteni dragi in cel mai frumos loc al Lisabonei. Imi amintesc ca in prima secunda a lui 2009 a inceput sa cante melodia Story a lui Brandi Carlile si au izbucnit cele mai frumoase artificii pe care le’am vazut vreodata. Cerul s’a inrosit, s’a inverzit, s’a albastrit, pe rand si toate deodata, din cele patru parti ale pietei si nu’mi mai amintesc decat ca niciodata nu am mai fost asa de emotionata pana acum…

img_3774

img_3777

img_3788

Dupa care a urmat o noapte de betie absolut stiintifico-fantastica, depasind toate limitele ratiunii si ale bunului simt, si care s’a lasat cu dansat in plina strada, ratacit ore intregi prin oras, intrat in vorba cu zeci de necunoscuti (mi s’a spus cum ca as fi inceput sa’i intreb pe toti cei pe care ii intalneam daca si ei sunt beti, iar raspunsul era invariabil: “Nu asa ca voi” – nu comentez). Ca sa nu mai zic ca am gasit in aparatul foto o groaza de poze cu oameni pe care nu i’am mai vazut in viata mea, iar de atunci incoace ne inchinam zilnic de fiecare data cand vedem filmuletele pe care le’am facut in vreme de betie. Cel mai greu e a doua zi. Si a treia. Si cateodata a patra…

Duminica am fost la Cascais, unde am inchiriat biciclete si ne’am plimbat ore intregi pe coasta. 15 grade, soare, cu Atlanticul intr’o parte si orasul in cealalta, pe sub palmieri si cu parul in vant… A fost ca’ntr’un vis… N’a mai contat nici ca am facut intindere de muschi la toate picioarele, nici ca veneau masini din toate partile si ca am mers mai mult pe contrasens (dat fiind ca n’am mai mers pana acum cu bicicleta prin oras, n’am stiut niciodata daca biciclistii ar trebui sa mearga pe strada ca masinile sau pe trotuar ca pietonii). Tot ce am simtit a fost o emotie incredibilia si sentimentul ca pluteam deasupra tuturor…

img_4285

img_4283

9 thoughts on “Asa incepe totul, ca intr’un vis…

  1. oo, nu. filmuletele sunt top secret si classified totodata, am zis ca doar persoanele implicate vor avea acces la ele. nu sunt obscene, suntem doar noi la betie😀

  2. abia astept filmuletele ;)) nici sa nu te gandesti sa nu mi le arati😀

    ce frumooos. doamne, nici n’am cuvinte [normal ca n’am => mate-info! :))]

    ce’mi place chestia aia rosie de pe tine… [ca fapt divers]

  3. Pentru mine cuvintele au fost de-ajuns cat sa inteleg ca asa ceva n-ai mai trait. Dar sper sa mai traiesti.🙂
    Io nu vreau filmulete, da’ mai multe poze poti sa pui pe undeva (n-am verificat inca pe Facebook) sa se bucure si ochiu nostru.
    Tu stii cat de frig e in Romania??? Sa nu te mai lauzi cu 15 grade, ca esti sadica.

  4. Cate picioare ai fataaa?? :))))
    Si, ca sa ma dau de gol, trebuie sa-ti spun ca te invidiez de nu mai pot. In sensul bun, evident.
    In primul rand, pentru ca nu as putea sa ma imbat atat de crunt niciodata, ceea ce nu este deloc fun si, in al doilea rand, pentru caldura de acolo, pentru plimbarea pe bicicleta (mi-e atat de dor de una) si pentru coasta aia de unde vedeai Atlanticul *dreaming*

  5. @Greengirl: ma mai gandesc, soro😛

    @Tomata: da, si eu sper sa mai traiesc, desi inca nu m’am hotarat in ce loc voi mai ajunge anul asta. Adevarul e ca nu stii niciodata unde te duce viata…

    @Justl: sunt miriapoda, am muuuuulte picioare :))

    @Mihai: regret, insa doar sora’mea ar putea avea cat de cat acces (desi n’as vrea sa stiu ca i’as putea influenta astfel comportamentul). Deci doar daca vrei sa ne facem surori de sange😛

  6. Bai, trebuie sa invat sa merg si eu pe bicicleta, pana la urma, ca parca toata lumea stie, numai eu nu.
    M-a distrat raspunsul alora: “nu asa ca voi”, asta fara legatura cu ce-am scris mai sus :))

Leave a Reply

