Face your fears. Live your dreams

Si eu care chiar ma bucurasem in sinea mea ca am scapat ca prin urechile acului si de leapsa asta – nu de alta, dar chiar imi era frica de ea. Bucuria mea a fost de scurta durata, ca mi’a stricat’o Alina

– daca nu mi’ar fi fost frica de apa, as fi invatat si eu sa inot pana la venerabila mea varsta.

– daca nu mi’ar fi frica de inaltime, m’as da si eu intr’un roller-coaster adevarat cand s’ar ivi ocazia.

– daca nu mi’ar fi frica sa explodez, atunci cred ca nu ma’s mai opri din mancat. Iar daca nu mi’ar fi teama de coma diabetica, atunci m’as hrani doar cu dulciuri in fiecare zi a vietii mele. Sau as manca numai Skittles o saptamana intreaga.

– daca nu mi’ar fi frica de masini si trafic, as da de carnet.

– daca nu mi’ar fi frica de masini si trafic, mi’as lua bicicleta.

– daca nu mi’ar fi teama de ridicol, atunci m’as da in stamba si intentionat, nu doar accidental😀

– daca nu mi’ar fi teama de vorbitul in public, atunci as spune mai mult din ceea ce am de zis.

– daca nu mi’ar fi teama ca as ajunge la sapa de lemn, as pleca in America.

– daca nu mi’ar fi frica de singuratate, as emigra (pentru un timp doar) oriunde as vedea cu ochii.

– daca nu mi’ar fi frica sa spun ce simt, atunci as spune si eu ce simt.

De nasturi nu mai zic nimic…

Sincera sa fiu, am si uitat de ce mi’e frica, sunt prea multe temeri care ar trebui insirate, dar care se ascund de obicei si ies la iveala cand nu te’astepti. Leapsa o dau mai departe Tomatei (ca stiu ca si’o dorea si ii eram datoare cu unca una :P), Oanei (ca sa nu se mai vaite ca se lasa de blog) si celor Doua Cirese. A, si sora’mii, ca mi’e teama ca nu cumva sa’i fie teama doar de matematica…

17 thoughts on “Face your fears. Live your dreams

  1. Scapasei de ea, pentru ca am avut senzatia ca o primisei deja >:).
    Deci nici tu nu stii sa inoti😀, ce bine imi pare. Hai ca suntem multi, mai multi decat as fi zis eu.
    Sa stii ca de porcariile alea de roller coaster mi-e frica si mie, doar ca am uitat de ele.
    Da’ cum e treaba cu nasturii? Nu vrei sa dezvolti?🙂

  2. 😀 Daaa, nu mai stiu pe la cine m-am lamentat facand aluzie ca imi trebuie si mie leapsa asta. Si acum, ca le-am primit pe pe amandoua lepsele pe care le asteptam… promit sa le fac cat de curand.🙂

    Auzi, da’ am si eu o curiozitate: cum te comporti in magazine cand dai de haine cu nasturi?

  3. multumesc de leapsa, iubire. dar mi’o daduse si alina ;))
    o sa’mi storcesc creierii. si nu mi’e frica de matematica ;)) doar o urasc

  4. @Alice: daa, America! I do😀

    @Tomata: pur si simpu nu ma ating de hainele cu nasturi (gen camasi, alea sunt cosmarul vietii mele, sau pantaloni care au niste nasturi d’aia scarbosi – ca mai sunt si nasturi pe care ii indur)…

    @Greengirl: stoarce’i bine!

    @Sandrutza: my worst fear… brrr…

  5. in general, poti sa incepi sa planuiestin escapade in club a incepand cu luna martie. in particular, sosesc odata cu primavara, in noaptea dinspre 28 febr-1 martie. lumea cica ma asteapta sa aduc vremuri mai bune… :))

  6. te voi astepta la aeroport. eu voi fi cel cu pancarta pe care scrie: “run while you still can, IRINA ENE”; voi fi imbracat intr-o camasa scrobita, costum la trei nasturi si butoni de argint, dar probabil va fi frig deci imi voi inchide geaca pana la ultimul nasture. voi avea cu mine o carte ca sa fiu sigur ca ma recunosti.
    iti voi oferi un buchet de nasturei si te voi invita la o prajitura la mine acasa, sunt un bucatar excelent. dar tu ma vei refuza ca toate celelalte… story of my life!

  7. “The horror, the horror!”, ca sa citez din clasici.
    Acuma,pe bune, de ce ar scrie un om o carte intreaga despre niste nasturi insipizi (ca sa nu zic scarbosi)? Iar povestea n’am putut s’o citesc, ca deja incepusem sa vizualizez faptele. Trist…

  8. si mie mie frica de masini,culmea ca am si permis,de fiecare data cand ma urc la volan am impresia ca masinile vor sa intre in mine … nu eu in ele :)) apropo.. interesant blog ;;) bafta in contiunare🙂

Leave a Reply

