Leapsa pentru curiosi

Se pare ca Ambasadoarea si’a gasit un nou hobby: acela de a arunca cu lepse in stanga si’n dreapta, obicei care de cele mai multe ori se lasa cu victime colaterale. Asta a fost sub centura, sa stii! Oricum, mie imi plac lepsele – ii fac pe oameni sa vorbeasca despre chestii la care poate ca nici nu s’au gandit pana cum si te mai si scot din impas cand inspiratia nu e de gasit…

Ce îţi place să faci atât de mult încât ai plăti pentru asta?

Ceea ce fac deja si mi’ar placea sa o tin asa toata viata: sa plec in lume, oriunde oi vedea cu ochii…

Dacă ai afla azi că mai ai de trăit exact 5 ani, ce ai face începând de mâine?

Cred ca as avea un acces de “rebeliune” si n’as mai face decat lucrurile care imi plac – sa scriu, sa citesc, sa vad filme, sa ma plimb sa petrec timp cu familia si prietenii (adica treburi pe care mi’am propus sa le fac si fara sa traiesc cu gandul ca nu mai am decat 5 ani de trait). Si mai e de mentionat ca visul meu e sa am 3 puradei – nu stiu cati din astia as duce pana la capat in doar 5 ani, dar mi’ar placea sa incerc…

Dacă ai câştiga un milion de euro neimpozabil, ai continua să faci ce faci acum?

Pai ce fac eu acum? Sunt studenta (si somera), ma plimb, casc gura prin Lisabona… Da, cred ca as face asta in continuare si fara milionul ala de euro…

Peste 15 ani, ce ai vrea să scrie pe prima pagină despre tine, în cel mai important ziar din ţară?

Mama a trei copii si scriitoare de succes, femeia cu ccea mai impresionanta colectie de genti si de cercei din intreaga lume.😀

Ce vrei să spună prietenii tăi despre tine la ceremonia ta funereră?

O sa citez vorbele unei prietene, doar ca vor trebui rostite la trecut in ziua respectiva: Irina is a kind of Messiah, a grand force of the universe, a helping hand when you need a sofa to be carried to the 15th floor. She is like the sunrise – pure and innocent, full of knowledge of the other world. Her spirit enlightens everyone and everything, even the trees.

Dar pe piatra ta funerară ce vrei să scrie despre tine?

Let’s get drunk instead😀

Când erai mică ce le răspundeai celor mari la întrebarea: Tu ce vrei să te faci când vei fi mare?

Trecand peste raspunsurile clasice gen profesoara sau doctorita, pe care le intalnesti la mai toti copii, imi amintesc ca mai aveam si vise excentrice (cum voi avea eu toata viata). Imi doream sa devin musafir ca sa merg in vizita pe la toata lumea si sa mananc prajituri, apoi mi’a dat prin cap sa ma fac pensionar si sa nu fac nimic toata ziua (ceea ce inca mai sper sa devin :D), precum si bisturiu ca sa’i tai pe oameni si sa’i fac bine…

Ce ai face, dacă ai şti absolut sigur, dincolo de orice dubiu, că este imposibil să eşuezi?

Cred ca as inota – o frustrare de’a mea mai veche. Sau as zbura pur si simplu.

Ce ai vrea să le spună copiii tăi nepoţilor tăi despre tine?

Nu, buni n’a luat’o razna, asa e ea…

Dacă ai putea acum să te proiectezi în viitor, în ultima zi a vieţii tale şi să îţi iei un interviu, care sunt alea 3 întrebări pe care ţi le-ai adresa?

O sa ma limitez la doar 2 intrebari: Cum de ai reusit sa le faci pe toate intr’o singura viata? Ce ti’ai propus sa faci in continuare?

Acum sa vedem cine o sa se procopseasca cu leapsa de mai sus… In ordinea numerelor de pe tricou: Alina, Anna, geamana mea, Mihai si Oaanaa (cati “a” sunt necesari? :D). Make the best of it!

9 thoughts on “Leapsa pentru curiosi

  1. @Anna: da, e o leapsa solicitanta :)) de 2 zile ma lupt cu ea…

    @Oana: stii doar ca rar mi se intampla sa nu’ti pasez tie lepse, imi place ca mereu le faci cu seriozitate🙂

  2. Intentionez sa candidez si eu la titlul de posesoare a celei mai mari colectii de genti, sa stii :)).
    Multumesc pentru lepsuire (daca exista asa ceva), o primisem si de la Excelenta Sa, dar e solicitanta, intr-adevar. Mai dureaza putin🙂

  3. si eu am admirat de mica pensionarii. ii ziceam la bunica-mea: vai mima ce fain de tine sa stai toata ziua acasa sa faci ce vrei, sa nu trebuiasca sa mergi la scoala, sa nu faci teme, bastonase :)) nu credeam ca poate sa fie ceva mai fain decat atat.

  4. There can be only one :)). Glumesc.
    Da, am si cercei, doar ca port foarte rar. Daca vad unii mai deosebiti, ii cumpar si-i port de cateva ori, dupa care uit de ei.
    Ca tot vorbim de cercei, mi-am adus aminte ca am unii care ar avea impact asupra ta :))))).

Leave a Reply

