Ce zi e astazi? Astazi este vineri seara!

Pentru cei care nu sunt fumatori, dar fumeaza.

Pentru cei care nu sunt alcoolici, dar nu pot trai fara bautura.

Pentru cei care au facut din destrabal un mod de viata.

Cu tristete in glas, va anunt ca eu nu mai pot sa scriu. Chiar nu mai sunt in stare sa leg 2-3 cuvinte intre ele. Cand ma simt brusc plina de idei si incerc sa le scriu, nici nu’mi mai amintesc ce’am vrut sa zic. De fapt, mi’a luat 15 minute sa scriu randurile astea 2. Facand un calcul simplu, daca as vrea sa scriu 30 de randuri, ar insemna sa nu mai dorm pana luni. Am epuizat aproape toate drafturile pe care le faurisem in zilele de revelatie si nevoia ma impinge sa incropesc ceva…

Faptele sunt clare, insa motivele mai putin. O fi de oboseala, ca n’as dormi decat ziua, dar atunci am alte treburi. Am citit 3 carti luna asta, am trecut deja la a 4-a – ma simt in forma, nothing can stop me now. E drept ca am teancuri intregi de invatat, catastife chiar, majoritatea in portugheza, dar cui i’ar mai pasa de Cold War, expresionismul german sau filmele lui Dali cand ai toate episoadele din Californication si Desperate Housewives, 20 de filme si un roman de John Fowles?😀

In plus, petrecerile se tin lant. Saptamana trecuta am facut 3 betii consecutive, am constatat ca am capacitati nebanuite, dar acum o lasam mai moale ca e sesiune – cred ca o sa ne limitam la doar 2 betii saptamana asta. Titlul explica starea mea de spirit…

Si ca sa va dau si alte teme de gandire decat viitorul ficatului meu, o sa va impartasesc din intelepciunea’mi…

Vorbe intelepte

De ce iubim noi Craciunul?

Pentru ca este “The Day Before The Day After Christmas Sales“.

***

De ce merita Bill Gates sa fie sodomizat cu racheta nucleara?

Pentru ca a inventat Vista.

***

Doar eu credeam ca 90210 este numarul de episoade la care o sa ajunga serialul “Beverly Hills 90210”?

7 thoughts on “Ce zi e astazi? Astazi este vineri seara!

  1. @Alina: wow, ai cate seriale sunt acolo😀. Family Guy il am pe DVD toate seriile🙂

    @Mihai: nu stiu, pe mine ma amuza teribil, nu’mi da idei de housekeeping…

  2. nu ai toate seriile, de ce minti?😀

    cat despre desperate… sunt prea geniale. eu rad de ma prapadesc. sau plang cu spasme, depinde…

  3. Un amic de-al meu le zic ungrateful bitches :)). Ma distreaza, si l-am vazut cand a fost pauza de Lost, asa am ajuns la zi.
    (E super tare site-ul ala ca se incarca foarte repede, si poti sa le vezi deja a doua zi dupa ce au fost date in State).

    Mihai, pe sistemul asta poti sa zici si ca Prison Break e pentru viitorii puscariasi, care vor sa evadeze?😀

  4. @Iulia: cum adica nu am toate seriile? Ce, au mai facut altele in lipsa mea?!

    @Alina: pana la urma, e o boala si cu serialele astea, eu am constatat ca’mi rapesc o groaza de timp… dar nici nu pot sa renunt😀

  5. da, asa e!

    in the same respect, mie imi plac “Nip Tuck” pt ca e cu mult sex si operatii estetice, “Entourage” pt ca e cu tineri care se distreaza in LA si invart femei, “Dexter” pt ca … deh, fiecaruia ii vine sa omoare din cand in cand cate un prof sau un politician, ceva.
    dixit.

Leave a Reply

