Leapşa cu leapşa (partea a 2ª şi ultima)

Continui cu lepşele, ca să vedeţi că’s om de cuvânt şi nu las nici o vorbă în vânt. Pff, a sunat cumva poetic?

Leapşa de stare vine de la soră’mea şi de la Gemene deoptrivă şi ar suna cam aşa:

Sunt cu gândul departe.
As vrea să mă teleportez în timp şi spaţiu.
Pastrez orice mărunţiş, dat fiind că mai toate nimicurile capătă o valoare sentimentală pentru mine.
Mi-as dori să le pot face pe toate deodată.
Nu-mi place să mă lovesc de limite de orice fel.
Ma tem de dorul meu de ducă.
Aud veşnic muzică.
Imi pare rau de lucrurile pe care nu voi apuca vreodată să le fac şi de locurile unde nu voi ajunge.
Imi plac visele.
Nu sunt aşa de hotărâtă precum mi’aş dori.
Cant de 2 ori pe an.
Niciodata nu sunt în stare să’mi organizez gândurile.
Rar îi jignesc pe ceilalţi.
Plang cu motiv, de obicei.
Nu sunt multumita când nu reuşesc să fac tot ce’mi propun.
Sunt confuza când nu ştiu încotro s’o apuc în viaţă (adică zilnic).
Am nevoie de timp şi de mai multă organizare.
Ar trebui să nu mai iau decizii pripite. Deşi dacă ar fi să’l cred pe Saramago, nu noi luăm decizii, deciziile ne iau pe noi.

Leapşa cu zâmbete vine de la Ambasadoarea, care mă provoacă să mărturisesc care’s motivele pentru care zâmbesc eu des.

  • oamenii sunt principalul motiv pentru care zâmbesc, fie ei familie, prieteni sau necunoscuţi, chit că e din cauza glumelor pe care le fac sau a expresiei feţei sau a vreunui gest stângaci sau îndrăzneţ sau stupid. De fapt, cred că sunt foarte rari pe lumea asta oamenii care să nu mă facă să zambesc câtuşi de puţin.
  • propriile mele idei şi gânduri, mai ales când devin prea stupide.
  • râd şi de ce’mi amintesc, recunosc!
  • copiii.
  • muzica.
  • serialele şi filmele.
  • cărţile bine scrise.
  • chiului zilnic de la facultate, ceiul din Spring cu fetele, nopţile de beţie, serile de ieşit cu poşeta plic la subraţ.

Da, băi, zâmbesc des, avea dreptate Ambasadoarea. Zâmbesc şi când scriu toate astea… Şi mai vreau să zâmbească şi Alice de Tiramisu, precum şi Oaanaa că i’am promis leapşă negreşit!

Ultima leapşă care s’a lipit de mine vine de la Oaanaa şi e mai grea decât poate căpşorul meu să îndure on a regular basis, dar noa, am făcut şi eu eforturi intelectuale că doar dragostea de lepşe o cere🙂

– se merge pe pagina asta de pe Wikipedia, unde ti se dau articole random;

– se ia titlul articolului rezultat si asta e numele formatiei;

– apoi, trebuie cautat un citat celebru, pe pagina de aici, evident, prin modul random; dupa care se copiaza ultimele 5 cuvinte ale ultimului citat, asta fiind numele albumului;

– pentru ca orice coperta a unui album care se respecta trebuie sa aiba si o poza, se merge pe Flickr, şi se merge la Explore, apoi la Last 7 days si de acolo se ia a 3-a poza; avem si coperta.

– adunam toate aceste chestii intr-un programel de lucrat pe poze si postam rezultatul aici.

După prelungi minute de meditaţie profundă, am ajuns la următorul rezultat:

– Thirumalai is a Tamil film which released on Oct 24, 2003 and was directed by Ramana.

– “No one else can see”. Şi tot citatul: ” Talent hits a target no one else can hit; Genius hits a target no one else can see”. Arthur Schopenhauer (1788 – 1860)

Deci iată ce’a făcut artistul din mine:

byron-bay-lighthouse

Nu’mi pare rău decât că eu nu’s în stare să (prea)lucrez decât în Paint, asta am învăţaţ eu să fac în clasa a 4-a şi n’am reuşit să depăşesc acest moment, ştacheta este mult prea ridicată :)). Plus că poza îmi aminteşte prea tare de un loc foarte asemănător peste care am dat noi în Portugalia şi mă durea sufletul să o stric cu diverse texte, fie ele şi nume ipotetice de album. Per ansamblu, eu zic că toate 3 elementele s’au potrivit surprinzător! Iar acum îi provoc la creativitate pe Alina, Mihai, Green Girl şi Nicole.

6 thoughts on “Leapşa cu leapşa (partea a 2ª şi ultima)

  1. De ce as putea sa ma leg eu aici, ca e un talmes-balmes de lepse. :-s

    Hai sa vedem ce am de zis despre prima: cred ca toate continuarile sunt influentate de pelerinajul tau in Lisboa si iti doresc din suflet sa ramai asa cum te-ai schimbat acolo.🙂

    Despre a doua: chiar inainte sa spui ca zambesti cand scrii randurile astea, ma gandeam ca la gandurile despre zambete nu poti sa nu zambesti. Si pentru ca se cerea:🙂

    Iar despre a treia: e una dintre cele mai mortale lepse care a circulat prin blogosfera lately.😛 Am primit-o si eu si candva, in viitorul apropiat, o pun si eu in practica.🙂

  2. Pe oriunde calc în blogosferă dau de-o leapşă… Io zic să facem grevă!!!
    Ţie chiar ţi-a dat lumea de muncă… Am primit şi eu câteva, dar tu chiar ai muncit de-a dreptul…🙂
    Dacă aş vrea să am o super-putere aş alege şi eu “Travelling through time and space”, îi cea mai cool putere…!!!
    O întrebare: de ce nu îi jigneşti pe ceilalţi?
    Nu ne cunoaştem aşa că trebuie să-ţi spun că nu întreb să fac mişto, sau ceva… aştept un răspuns serios…bu-bye

  3. @Tomata: stiu ca a iesit talmes-balmes, eu sunt de vina ca nu fac lepsele la timp, am zis sa comprim si nu se mai intelege nimic🙂

    @Ambasadoarea: lepsele le’am impartit oarecum random, prin tragere la sorti (mentala), dar unele sunt si cu directie. Eh, e bine ca nu te’ai nimerit ;))

    @Razvan: hai ca nu’s asa rele nici lepsele astea, de cele mai multe ori te fac sa scrii despre chestii la care poate ca nici nu te’ai gandit… Iar la treaba cu jignitul, nu o fac decat cu motiv si in general cu persoanele cu care imi permit, dat fiind ca mie personal imi e foarte greu sa inghit criticile si jignirile pe care le primesc la adresa propriei persoane, din cauza personalitatii mele oarecum narcisiste. Deci da…

Leave a Reply

