Răspundem ascultătorilor (XIII)

Sponsored by Guglea.

Profitând de bunătatea de wi-fi care îmi tot pică din cer când mi’e mai mare nevoia, vă prezint topul celor mai cu moţ căutări de săptămâna asta. Al 13-lea episod, să fie cu noroc şi la mai mare…

Categoria Acolo unde Barbie nu e, nimic nu e:

barbie saruta intruna – Guglea, spune’mi te rog că nu a căutat asta un copil de 6 ani, deşi aşa ar părea la prima vedere…

poze cu barbie si delfin mari – Barbie revine într’un rol de succes: Barbie şi Flipper, prietenie pe muchie de cuţit.

barbi cumpara la catel haina noua -şi pe căţel îl cheamă Bubico?

cum se trag barbiile – de coadă.

911 jocuri cu barbie care zbor – ştiu că vi se pare o exprimare agramaticală, dar Academia Română a decis că Barbie nu are nevoie să facă acordul cu predicatul. Autonomie morfo-sintactică!

cum o cheama pe sora lui barbie – se află cineva în posesia arborelui genealogic al lui Barbie?

barbie familie un copil adica o fata – adică pe tine chiar nu te doare capul când gândeşti de’astea?

jocuri barbi isi ingrijeste floarea – urmându’şi vocaţia de grădinăreasă… Mare ţi’e grădina, doamne!

barbie face de mancare cu cutitul – iar continuarea o puteţi citi în rândul de mai jos.

barbie merge în oraş şi bate lumea – instincte violente avem toţi. Continuarea tot mai jos o găsiţi.

barbi merge la biserica – unde se pocăieşte pentru a’i fi iertate păcatele de mai sus.

barbi si baiatul se saruta in secret – acum cade iar în păcat.

barbi unde esti? – în iad, unde crezi că au dus’o atâtea păcate?

barbi ma auzi? – Pământul către Barbie, Pământul către Barbie!

Categoria Ce teme vă dă vouă profa de română?!

de unde provine cuvintul brambura – provine de unde nici nu te aştepţi.

substantive cu dublu aa wikipedia – copii, ţineţi minte, pentru teme folosiţi abecedarul, nu wikipedia!

auzenii explicatie sintactica morfologic – auzeniile nu au nici măcar o explicaţie logică, d’apoi sintactică!

Veşnica categorie Aruncaţi picioarele’n aer, cine nu face şpagatul e fraier:

cum se face spagatul printre picioare – doar un miriapod te’ar putea învăţa.

daca am 17 ani mai pot face spagatu – da’ ce’ai făcut 17 ani până acum?

Categoria Mecatronisme:

cateva vorbe despre mecatronica – nu ştiu, habar n’am, ce treabă am eu cu roboţii. Mai vrei şi alte vorbe?

mecatronica ce pot sa devin – poţi să devii un soi de Gepetto al secolului XXI.

Categoria La mintea cocoşului:

cum se imbraca beckham – cum zice Victoria.

ishiguro kazuo sa nascut – logic că s’a născut! Că doar n’o fi scriind din viitor.

copilu de aur buze letale – probabil, nu mi’am pus niciodată problema.

cum ajung la lisabona cel mai ieftin – pe jos, doh!

lisabona e aproape de porto – pe jos, nu.

cum pot afla informatii despre fratele meu – de la Surprize, surprize.

cartile care m au impresionat – lumea a ajuns să creadă cu Guglea poate să citească gândurile acum?

moda tineretului european al secolului x – deci chiar nu ştiu dacă prin secolul X tinerii erau la fel de emo ca în zilele noastre, tot ce se poate.

practic in bucatarie nr.3 2009 – dacă mă întrebai de Elle, poate ştiam mai multe.

trasaturile turistului modern – card VISA, paşaport de Germania sau SUA.

Categoria Disperarea când îmi vine:

jocuri de distrus lucruri casnice – respiră adânc timp de 20 secunde.

cand incepe dansez pt tine – când îi stă lui Bănică freaza.

am scapat mult piper – suflă repede!

m-am taiat la deget – copii, nu fiţi emo!

imagini avatar pe carte sa scrie caut gagica – să mă anunţi când găseşti, şi avatar, şi gagică.

erotice cu obeze – cât de disperat trebuie să fii?!

mi-e teama si nu ma pot opri din mancat – şi cu ce crezi că te’ar putea ajuta Guglea?

2 thoughts on “Răspundem ascultătorilor (XIII)

Leave a Reply

