Răspundem ascultătorilor (XV)

În caz că vă întrebaţi, da, sunt ultimul an, termin şi eu facultatea asta, cu voia Domnului. Şi în caz că vă întrebaţi în continuare, da, am şi o licenţă de scris, dar nu, nu m’am apucat de ea, din motive rezonabile: lene şi ascultători. Motivul numit “lene” presupun că nu mai are nevoie de nici o prezentare, e inevitabil şi e obstacolul nr. 1 peste care nu reuşesc aproape niciodată să zburd suav pentru a’l depăşi. Dar cu ascultătorii e altă poveste. Poate că mulţi dintre voi nu ştiţi ce efort intelectual necesită să răspunzi ascultătorilor săptămână de săptămână, peste câtă lene trebuie să trec eu ca să iau la puricat toate căutările pe 7 zile, să le grupez pe categorii, să le dau nume şi să le mai şi răspund! Aşa că poate prin mai aşa îmi scrie şi mie cineva licenţa ca să pot să mă ocup în continuare de ascultători! Gata, tac…

Categoria Nu există Guglea fără Barbie şi Barbie fără Guglea:

jocuri barbi sa fript la buza – tu eşti chiar sadic!

jocuri cu barbie cand cateste – ce face, mă?

jocuri in care barbie sa se strambe -eu cred ca s’ar strâmba numai când ar vedea ce căutaţi voi pe guglea…

jocuri cand barbie face cutit in casa ei – Barbie ucigaşa, iată un joc numai bun pentru puştii de 6 ani! Să ne mai miram când or înfunda penitenciarele peste ani?

jocuri imbracat papusi barbie in trening – am remarcat eu că jocurile astea cu Barbie se axează pe acţiuni simple, nimic care să surmeneze intelectul vreunui jucator înflăcărat. Ce’o fi aşa fascinant în a o îmbrăca pe Barbie în trening?!

barbi este in intarziere la intalnire – cum de le ştiti voi pe toate?

barbie face foarte mult sex – ştiu si eu?…

barbie cand se pupa si fac sex – băi, ce învăţaţi voi acolo la grădiniţă?

papusi barbi care vorbesti cu ele prin semne – în ediţie specială pentru surdo-muţi.

jocuri cu barbie care nu se aud – asta doar pentru surzi.

barbie era la moda si cand erau tinere – eu consider că exprimarea corectă nu e Barbie e la modă ci moda e la Barbie, să fie clar!

avatare cu barbie si nume langa ea – învăţăm alfabetul cu Barbie.

Categoria Curiozităţi curioase, unde cititorii întreabă, dar cine să le răspundă?

ce inseamna mutamba – mutamba înseamnă ceva atât de profund încât nici măcar Guglea nu ţi’ar putea explica, te’ar trimite instant la faţa locului.

ce inseamna cuticule – orice pitzi ar putea răspunde fără nici o dificultate la această întrebare, doar face parte din domeniul ei.

ce inseamna termenul grai la laptop – dar în ce grai vorbeşti tu?

ce presupune botezul baietilor la nemti – bere multă.

cum fac copaceii la engleza – ai nevoie de facultate pentru asta.

cate coaste are un om – depinde de om. De exemplu, Adam are cu una mai puţin.

in ce zi sunt house wives – cui îi mai trebuie TVR când există torrents?

cum sa faci spagatul intr-un timp scurt – te scremi într’un timp cât mai scurt.

Categoria Sex-simboluri:

guy echer-in ce luna e nascut – dar cine e guy echer si când am vorbit eu despre el?

cati ani are cichi cean – cichi cean nu are vârsta!

compunere de cichi cean engleza – cichi cean are alte specialitati, nu face el compuneri la engleza.

poze de la ziua lui copilu de aur – sex-simbolul suprem…

Categoria Hi5-ul nostru cel de toate zilele, nu ne duce pre noi în ispită:

cum sa ai un mesaj de stare cool la hi5 – îl citezi pe Kant.

pilot blue air hi5 – probabil că Blue air nu’şi permite să angajeze piloţi decât în regim part-time, iar în restul timpului oamenii ăştia agaţă minore pe hi5…

mesajul de stare de pe hi5 sunt speciala – ca noi toţi, de altfel…

cum pot afla daca cineva are hi5? – citeşti în ceaşca de cafea.

cum se mareste poza de la hi5 – cu puterea minţii.

cum pun poza mea pe fundal la hi5? – narcisişti mai sunt unii, nu s’ar mai sătura de propria meclă…

Categoria De pe Gulgea adunate şi iarăşi lui Gulgea date:

dioptrii foarte mici – şi ce te dai maire?

modele de cutii craniene – câte le mai coace cutia craniană unora…

flori de piatra pitice la pliculete – o plantă care creşte la pliculeţ, ce interesant!

lectii caligrafie clasa I – ai sarit peste nişte cursuri importante din viaţa ta? Sper că n’ai ratat şi lecţiile de citire…

povesti pentru copii despre lene – de ce ar vrea oare părinţii să le vorbeasca copiilor despre lene, să’i înveţe la prostii?!

jocui noi dar foarte noi tineti minte – şi nu e deloc pretenţios…

fabrica de ciocolata angajeaza – spune’mi că angajează degustători, că şi aşa aveam nevoie de un job relaxat şi care să’mi ofere satisfacţii😀

cantitatea de cafea vanduta in portugalia – ce fel de curiozităţi sunt astea?

romania-brazilia cate ore faci cu avionu – multe rău, nici nu vrei să ştii!

greseala marturisita este pe jumatate iertata – aveai nevoie să’ţi confirme Guglea?

chimia prin glume – câta naivitate, nu există aşa ceva, prietene, chimia e o treaba serioasă!

sangerez mult cand m-am taiat – nu te mai tăia, eu ce să’ţi fac acum? Şi în loc să cauţi repede pe Guglea, eu zic să’ţi pui mai bine un plasture!

2 thoughts on “Răspundem ascultătorilor (XV)

  1. vaiiii si eu trebuie sa ma apuc serios de licenta si nu am nicio poftaaaaa…..ma pun in fata laptopului, scriu vreo doua randuri si dupa ajung tot pe mess si facebook :)))

  2. Lene, uite ce alternativa iti ofer:

    Fie scrii licenta despre lene si asa ai motive sa o studiezi in toata splendoarea ei, fie poti scrie o licenta cu tema “barbie …..” si iarasi ai circumstante atenuante pentru facebookiala, blogareala si leneveala
    :-))))

Leave a Reply

