Există şi decizii care’mi plac

Sâmbătă seara, în timp ce ne aflam în plin proces de alcoolizare (o activitate de rutină, precum spălatul pe dinţi sau mersul la bancă), zice nu-ştiu-cine: Hai la Barcelona de Paşti! Şi nu ştiu dacă alcoolul a fost de vină sau doar alinierea planetelor, dar am zis toate în cor: Hai! Duminică dimineaţă aveam deja biletele de avion, iar la prânz rezervarea la hostel. Pentru bani ţin să’i mulţumesc statului român, promit să folosesc cu mare drag bursa ce mi’o oferă câteva luni pe an, de student silitor ce sunt eu…

Au existat totuşi şi circumstanţe care să favorizeze decizia subită de a merge la Barcelona, că acasă nu vroiam cu nici un chip să stăm, mai ales de Paşti, dar ne era teamă să plecăm din ţară pe motive de licenţă, aşa că au existat mai multe propuneri gen Sighişoara, Sibiu sau Cluj (eu am propus Timişoara – nu de alta, dar e cea mai occidentală destinaţie de la noi, cel puţin geografic vorbind). Dar deh, nu poţi să dai Barcelona pe Timişoara ori Sighişoara, oricine ar fi de acord cu mine… Deşi Tiramisu… (am tichete de tren, tot de la statul român, slăvit fie el, deci voi gusta şi din Tiramisu!)

Ceea ce vreau să zic eu aici, pe lângă faptul că plec la Barcelonaaaaaaaaaaa, e că cel mai frumos lucru în viaţă e să iei decizii cu sufletul, doar cu sufletul. Capul nu trebuie niciodată implicat în astfel de activităţi, că numai prostii face!

Acuma nu ştiu ce va zice sufletul maică’mii la aflarea veştii, că sigur capul ei va lua foc (de ziua mea nu’s acasă, de Crăciun nu, de Revelion nu, acuma nici de Paşti, licenţa nu mi’o scriu… Bad kid, bad, bad!). Aşa că nu mi’ar prinde rău un mic ajutor din partea voastră, ca să’i demonstrez maică’mii că sunt totuşi în deplinătatea facultăţilor mintale când iau decizii:

14 thoughts on “Există şi decizii care’mi plac

  1. Si la other se subintelege “sigur ca da!” :))
    O sa merg si eu in mai, 10 zile. Ultimul concediu de corporatist😀. Abia astept.
    Si decizia asta imi place si mie. Si-s sigura ca nu-s singura🙂

    Distractie placuta si ne vedem in Bucuresti, la un boltz :))

  2. Mă bucur că ai luat decizia cu sufletul; era cam problematic aspectul ăsta într-un articol anterior. Mă bucur să văd spontaneitate din partea ta… nu vroiam să stai pe gânduri o săptămănă după care decideai că ţi-e lene şi nu mai mergi nicăieri.😀
    Referitor la mama ta şi la nestatul tău acasă: trebuie să se obişnuiască pentru că nu mai eşti copil. Eşti femeie în toată regula😀 .
    Drum bun şi să faci poze… şi să te simţi bine… şi să uiţi de licenţă…😀

    Sper că la un moment dată să treci şi prin Timişoara, să ieşi cu bloggeri la un suc😀

  3. “… cel mai frumos lucru în viaţă e să iei decizii cu sufletul, doar cu sufletul.” … foarte adevarat … cu conditia sa nu “uiti” asta ulterior.

  4. Ce faaain de tine… O zic cu o tristete in glas, chiar daca nu se observa, da’ se simte. Nu-s invidioasa, ca alte dati, ci ma gandesc la mine, cat de multe obstacole imi ridic impotriva implinirii visurilor. Sa nu te schimbi niciodata, mi-ar placea sa fiu ca tine.🙂

    Si abia astept sa vii la Timisoara.

  5. @Alina: astept cu interes faimosul boltz, am auzit atatea despre el… :))

    @Anna: multumesc, si eu sunt mandra de mine😀

    @Razvan: ce’i drept, eu visam la Barcelona de mult timp, dar asa visez si la New York ori San Francisco, dar in europa e mereu mai usor sa fii spontan. Si o sa vin si’i TM, desi stiu ca promit asta de luuuuni de zile…

    @Mihai: aham…

    @INTJ: n’ai cum sa uiti dupa, doar asta este cel mai important lucru care’ti ramane.

    @Tomata: si eu imi ridic multe obstacole, dar pana la urma exista vise mai usor de indeplinit si altele mai complicate, sunt lucruri la care trebuie sa meditezi indelung si altele care trebuiesc facute cat ai clipi… eu am din ambele categorii…

  6. “l’auberge espagnol”…hmmmm….mai degraba “vicky cristina barcelona” si dorinta de a intalni un pictor cu parul ciufulit :))..barcelona, i just can’t wait!!

  7. David, eu atata iti zic ‘Ai grija ce-ti doresti’.

    Fiecare pictor are cate o Penelope nebuna pe langa el. =))

    In rest, distractie placuta la Barcelona.

    Ene, sa-mi zici si mie pe mess sau aici cat v-au costat toate cele, ca ma gandesc sa zbor si eu la vara din Bucurestiul asta trist.

  8. Foarte inteleapta decizie a luat fata dumneavostra Doamna Mama lu’ Lene Barbie.
    Eu sunt nascuta in Sighisoara si prefer excursia la Barcelona😀 Dar te astept cu drag si la Sighisoara ca e frumos vreo 2 zile🙂

  9. Tanti Mama lu’ LeneBarbie, eu am auzit ca e foarte bine ca inainte de licenta sa facem cate o vizita la Barcelona. Eu am facut si am 2 licente🙂 Este o decizie pe care fata dumneavoastra draga a luat-o cu sufletul pentru ca isi doreste din tot sufletul sa ia licenta🙂

Leave a Reply

