Răspundem ascultătorilor (XVII)

Băi, eu sunt mai egoistă aşa de felul meu, îmi place să mă bucur doar eu de anumite delicii pe lumea asta. După cum unii probabil şi’au imaginat deja, asta am făcut şi cu search-urile pe guglea, că de două săptămâni încoace le’am ţinut să se bucure doar ochiul meu de ele, să’mi răsfeţe doar mie simţurile, na! Aşa că am mai meditat eu puţin şi am decis să le scot la lumina zilei doar o dată la două săptămâni, e mai rentabil pentru sănătatea mea mintală. (Deci nu garantez că voi putea respecta această ipotetică promisiune, pentru că se ştie că sunt un rebel fără cauză şi’mi mai e şi lene pe deasupra!). De altfel, simt nevoia să mai scriu şi despre alte lucruri şi ascultătorii îmi răpesc prea multe ore din viaţă, aşa că am ajuns inevitabil să mă întreb: dar pe mine cine mă ascultă?

Categoria Barbie cea cu vino’n’coa sau There’s something about Barbie:

papusa barbie la spital nascand – Barbie e de plastic, pentru cine n’a aflat încă.

barbie cu plimbari in padure in lac – unde eşti tu, Eminescu? Oare nu cumva tu ai scris despre Barbie si toţi fraierii au crezut că erai mort după Veronica Micle aia, de care oricum n’a auzit nimeni?

jocuri cu barbi de pe toate planetele – Barbie intergalactica.

barbie imbrac-o si du-o la serviciu – apreciez utilizarea exemplară a cratimelor!

jocuri cu barbie şi clinica iei de copi – copii analfabeţi cumva?

jocuri cu barbie secrete si amor gratis – îmi pare rău, astea se cumpără.

poze cu barbie adica una de pe hi5 super – adică aţi înţeles, da?

laptopuri pink cu barbie pe el pt copii – mă dor ochii doar când îmi imaginez, îmi supurează glandele lacrimale!

barbie nu stie la matematica – big deal!

jocuri barbi care fac oua de pasti – ca de sezon, aşa.

barbi se pupa pe gura – singura? suprearealistule mic!

jocuri cu barbie care invata sa se pupe – simt o mică frustrare pe undeva pe aici…

Categoria Impossible is nothing:

cum sa devii sirena mai repede – te sinucizi, poate în viaţa viitoare vei fi chiar sirenă. Dacă nu, poate măcar peşte să ajungi…

cum sa nu mai port ochelarii? – n’o să’ţi vină să crezi, dar există o metodă extraordinar de simplă: nu’i mai pui la ochi!

cum sa te bronzezi si sa ramai asa – te scalzi într’un iaz cu deşeuri radioactive.

Categoria Sfaturi practice:

cum ma imbrac de paste in 2009 daca am 1 – dacă 1 ăla vrea să fie metru, atunci poţi să te îmbraci şi în ou că tot nu te vede nimeni.

cum se numeroteza paginile din word – e greu de explicat într’un cuvânt (ironie subtilă la orizont!)

cu ce se scot petele de la lumanare – printr’un acatist.

cum se zice joi in engleza – din categoria engleza pentru avansaţi…

cum se zice buna in engleza – voi chiar nu puteţi dormi noaptea de atâtea curiozităţi lingvistice?

de unde se pot achizitiona periute de dinti – deci dacă tu nu te’ai spălat în viaţa ta pe dinţi, deja nu mă mai miră de ce ne ocolesc până şi asteroizii…

cum se bea vinul de porto – cu grijă, că are 20% alcool şi rişti să nu te mai ridici de pe scaun dacă trăieşti cu iluzia că e la fel ca celelalte vinuri…

Categoria Dacă ai sânge în tine:

sangele se doneaza la spital? – nu, la un colţ de stradă, îţi dă unul un cot după ceafă şi’ţi ia sângele.

este bine sa donezi sange 450 ml – că de n’ar fi, nu s’ar mai povesti…

de ce sa donezi sange – ştiu că este un subiect mult prea serios pentru postul ăsta, care de obicei nu’i bun la nimic, aşa că îi las pe cei avizaţi să se dea cu părerea: aici.

in ce spitale pot dona sange – vezi aici.

in ce conditi nu poti dona sange, ce sa nu faci cand donezi sange – citeşte aici care sunt condiţiile minime.

Categoria De ce eu, Guglea?! :

functia sintactica pentru “vai de tine” – cui îi mai pasă, şi aşa eşti vai soarta ta!

de ce invat chimia – pentru că în viaţă nu poţi face numai ce vrei.

ah ce ma-s mai fute – good luck with that! (o să ai nevoie, între noi fie vorba)

5 thoughts on “Răspundem ascultătorilor (XVII)

  1. =)) Deci nu. Nu se poate. Nu ai cum. Este peste puterea mea de acceptare :)) Nu imi vine sa cred ca cineva ar cauta pe gugal “ah ce ma-s fute” si ar si da click pe linkuri =))

Leave a Reply

