Barcelona, here we come!

În câteva ore zbor către meleaguri catalane (nu zic spaniole, că vreau să fiu politically correct), unde voi petrece un paşte fericit, cu alcool gârlă şi mult Gaudi (despre care mă tot documentez de vreo 2 săptămâni – n’am reţinut prea multe detalii arhitectonice, cert e că l’a călcat tramvaiul). O să am grijă la tramvaie, promit!🙂 Deci voi investiga cu ochii mei cât de overrated e de fapt Barcelona şi promit să fiu sinceră când voi vorbi despre ea (deşi am eu un feeling că o să’mi placă rău, pe mine Occidentul mă îmbată şi fără alcool)…

Vă urez Paşte fericit şi vă invidiez în tăcere că o să aveţi probabil parte de mai mult soare decât mine la Barcelona (se pare că vor ajunge ploile şi aici când mă întorc eu, oh joy!). Până la următorul post (cel despre Barcelona, evident), vă las cu una bucată coloană sonoră, o melodie pe care o tot ascult eu cam de vreo lună:

6 thoughts on “Barcelona, here we come!

  1. Draga mea, sa ai un sejur splendid acolo si un Paste Fericit si insorit!
    Astept cu drag impresiile tale de calatorie.
    Melodia aia m-a cucerit si pe mine si dupa ce vazusem filmul, am ascultat-o cateva zile bune pana la exasperarea(tuturor)😀

    Besito!!!!

  2. Si el si Labis au murit calcati de tramvai, cred ca au fost niste perioade cand oamenii nu erau inca acomodati cu mijlocul asta de transport😀

    Paste fericit, distractie placuta si, stii placa, multe, multe poze!😉 Ti pup!

  3. Daca n-as stii ce inseamna pt tine alcoolul, as intreba care-i treaba cu el si cu Barcelona, pt ca tot aud povesti care le implica pe amandoua :p Distractie placuta acolo si Paste fericit!🙂

Leave a Reply

