Frânturi de Barcelona. La Pedrera

Dacă numele nu vă spune mare lucru, imaginile vă vor lămuri cu siguranţă. E vorba de Casa Mila, numită şi La Pedrera, pentru că arată într’adevăr ca imensă carieră de piatră. E mult mai mare decât pare în poze sau în ghiduri turistice şi mai impresionantă de atât. Ceea ce o face atât de faimoasă este acoperişul, care are nu numai o formă stranie, dar e şi decorat cu cele mai ciudate forme cu putinţă. “Soldaţii” lui Gaudi (care sunt de fapt hornuri) te bântuie noaptea şi te umplu de fiori de fiecare dată când ţi’i aminteşti. La Pedrera e fascinantă şi înspăimântătoare, eu nu reuşesc să mi’o mai scot din minte.

img_48631

img_4894

sany4737

sany4732

img_4838

sany4701

img_3896

sany4702

Şi puţin din casa Batllo (faţada):

sany4697

sany4695

Mai am tone de poze şi nici n’am ajuns la partea cu Sagrada Familia. Presimt că o să mai vorbesc de Barcelona multe zile de acum încolo

5 thoughts on “Frânturi de Barcelona. La Pedrera

  1. Pe asta si mizam, cand ai zis ca pleci, ca o sa vorbesti multe zile despre Barcelona🙂.
    Unde ati stat? Si cat de giant era the giant cookie?
    Mai am doua saptamani si-apoi iti calc pe urme :)). Asa ca feel free sa-mi zici ce trebuie musai sa vad si/sau fac!

    1. the giant cookie (adica o bezea de nu’ti incapea nici in 5 guri) e un deliciu, desi te aduce in prag de diabet. O sa scriu mai multe, dar nu despre cookie🙂

Leave a Reply

