Random Barcelona

Pentru că deşi voi v’aţi săturat probabil de atâta Barcelona şi probabil v’aţi gândit cum că gata, băi, a terminat, slavă cerului, aş vrea să vă demonstrez că viaţa este totuşi imprevizibilă. Chiar nu ştii niciodată la ce te poţi aştepta – aceasta este lecţia pe care o veţi învăţa chiar acum, dat fiind că urmează nişte ultime poze cu… Barcelona! (Promit că’s ultimele!)

sany4778

Manifestări naţionaliste (discrete)

img_4044

Torre Agabar sau motivul pentru care Sagrada Familia nu mai este cea mai înaltă clădire din oraş. Deci cum să construieşti în mijlocul oraşului o asemenea… chestie? Mintea mea pervesă să fie de vină oare?

sany4687

Îngheţata e bună în orice context…

sany4775

Nişte cutii de bomboane în formă de cărţi (arătau delicios, jur!)

img_4059

Bezeaua imensă cu multe arahide (comă diabetică garantată :D)

img_4127

Deja clasicele magazine de jeleuri, de unde ieşi de obicei cu braţele pline (de zahăr)

img_5349

Deci nu, chiar nu am dat iama în H&M, doar vreo 2 rochiţe, un bolero, o poşetă, un cadou… Şi m’am şi întors cu bani acasă, jur! Şi mi’am cumpărat un braţ de vederi pentru că le strâng de prin toate locurile unde mă duc (am un tenculeţ la care mă uit aproape zilnic şi suspin), un mic album foto cu Barcelona şi un volum de poezii de Pablo Neruda în original (noroc că ştiu doar atâta spaniolă încât să pricep ce citesc sau aud).

Şi gata, asta a fost tot cu Barcelona, mă întorc pe meleagurile natale (deşi nu e greu de ghicit spre ce’mi va zbura mie gândul)…

7 thoughts on “Random Barcelona

  1. e discret, crosman, ca nu mi’a dat nici un nebun cu o sticla’n cap strigand ca “Catalunia tre sa fie libera”. Ca si la noi cate nu vezi de’astea cu Basarabia pamant romanesc, dar sunt discrete fata de alte activitati mediatizate de care stim cu totii…

  2. Din cauza bezelei aleia a trebuit sa infulec acum la miezul noptii un fibrobar. Imposibil sa poti manca toate dulciurile alea si sa porti S. AAAAAA!🙂

    1. pai tu cat crezi ca o sa mai incap eu in S daca o tin tot asa? asa ca am luat masuri, sunt deja in a 3a zi de “viata sanatoasa”, fara paine, alcool, sucuri, carne grasa, prajeli etc. Mananc doar salate, pui fiert si legume fierte ca m’am speriat de mine…

Leave a Reply

