Leapşa cu super-eroi

I-have-superpowers S’a făcut aproape o lună de când Răzvan se visa Lordul Umbrelor, dar aşa păţesc eu mereu: deşi îmi plac lepşele şi răspund la toate cu maximă seriozitate, îmi ia ceva timp să le rumeg, să’mi pun ideile în ordine ca nu cumva să cauzeze adevărate migrene bietului cititor (cum am demonstrat că sunt capabilă)…

Leapşa zică că, în cazul în care m’aş trezi eu super-erou peste noapte, ce putere aş avea şi ce aş face cu ea.

Singura super-putere care mi’ar putea veni mie în minte este aceea de a zbura. Oricum nu cred că aş putea salva omenirea doar prin simplul fapt că m’aş da eu drept It’s a bird, it’s a plane, tot mai util ar fi să donez sânge, de exemplu (sânge de super-erou, cine n’ar vrea să’i curgă prin vene? :D). Dar eu îmi doresc să zbor din considerente pur egoiste – să mă plimb oriunde oi vedea cu ochii, fără să am nevoie de vreun BlueAir sau WizzAir, să fiu pur şi simplu LeneAir! Ceea ce implică şi faptul că nu voi avea nici o restricţie la bagaje! Există ceva mai tru de’atât? Eu nu cred.

Acum, serios, cât de fain ar fi să poţi spune “trebuie să zbor, am întârziat la servici” şi apoi chiar să’ţi iei zborul, fără să mai ai nevoie de Metrorex sau RATB? Sau să zici “ce’aş mânca eu o bezea imensă” şi să te duci o fugă până la Lisabona sau Barcelona să’ţi iei una? Nu mai vreau sa continui, că deja dau în diabet. Dar cert e că sunt milioane de lucruri pe care le’aş face cu o asemenea super-putere…

În buna tradiţie a lepşelor, fie că implică sau nu super-eroi cu puteri care mai de care, provocarea merge către toţi visătorii deopotrivă şi cu predilecţie înspre Ambasadoarea, Alina, Zuzzu şi Green Girl. Să vă fie de bine!

4 thoughts on “Leapşa cu super-eroi

  1. Şi mai exact cum o să zbori?🙂 Adică o să ai aripi sau o să fie ceva gen levitaţie, sau poate un covor fermecat?😀
    Mie mi-ar place să te văd cu aripi; pentru că lucrurile cu aripi îs mai frumoase😀. Cred că de-aia au îngerii aripi… Nu?😀
    Ar fi fain să fluturi din aripi oriunde vrei să ajungi… Ce super-putere boemă ţi-ai ales…😀

  2. eu ma gandeam mai degraba la levitat, gen Super-Man. e drept ca aripile sunt tare frumoase, dar putin cam incomode ca nu stiu cum as putea sa le scot prin haine. In plus, daca as zbura pana pe coasta Pacificului, cum as mai sta eu la soare cu aripile alea, m’as bronza in dungi :))

  3. ai dreptate🙂 cine vrea să se bronzeze cu dungi?😀
    apropo de bezeaua aia… îmi vine să ling ecranu atat de bună pare😀 nu mai trebuie să-mi spui cât de bună o fost…😀
    Scuze pentru abundenţa de😀

Leave a Reply

