Ce tot ciripeşte lumea asta?

Mess am, că nu mai trăieşte nimeni fără de mulţi ani de zile, uneori te ţine în viaţă mai mult decât oxigenul. Hi5 am, că nu poţi fi cu adevărat cul fără câteva poze prin care să le arăţi cunoscuţilor şi necunoscuţilor unde ai ajuns tu în viaţă. Facebook mi’am făcut în Portugalia pentru că tot globul pământesc are şi altfel nu poţi să rămâi în contact cu restul lumii. În plus, Facebook e şi foarte tru. Nici Picasa nu’mi lipseşte, că doar îmi place să fac poze şi am văzut şi câteva locuri de merită fotografiate pentru eternitate, aşa că firesc ar fi să unesc poza cu locul şi să iasă… galeria. Flickr tot la asta e bun, însă e în paragină de multă vreme. Shelfari este şi el pe listă, că doar e foarte util când vine vorba de contorizat cărţi, mai ales că senilitatea va sosi şi ea într’o bună zi. De blog nu mai zic, că se vede cu ochiul liber că nu duc lipsă de o asemenea unealtă de comunicare, fără de care ceea ce scriu eu aici nici nu ar mai fi posibil.

Un ochi mai avizat şi mai perspicace de la natură ar sesiza de îndată ce lipseşte cu neruşinare din lista de mai sus. Twitter, domne, Twitter! D’ăsta chiar n’am! Mi’a luat ceva până să mă prind cu ce se mănâncă ciripeala asta şi am făcut multe ture prin microblogosferă până să mă luminez cât de cât. Dar ce n’am înţeles eu nici până în sfânta zi de azi (care nu ştiu cât de sfântă e ea de fapt, da’ aşa sună mai plastic) care este adevăratul lui scop, menirea lui supremă pe acest pământ?

Că îi satisface omului nevoia de a spune cip-cip-cip la intervale mai mult sau mai puţin regulate? Că îţi oferă ocazia să te exprimi în păsărească în orice secundă te’ar cuprinde pe tine dorul de un croncănit sau un măcăit scurt, după caz? Oamenii se trag din maimuţe sau din păsări?!

Eu tot nu înţeleg. Însă recunosc pe deplin valoarea de trend a Twitter-ului şi ca un culăr sârguincios ce sunt, am început chiar să mă şi întreb: mie oare chiar îmi trebuie Twitter ca să ţin pasul cu civilizaţia? Aşa că supun atenţiei domniilor voastre una bucată poll, la care rog a se răspunde cu maximă seriozitate, dat fiind că onoarea unui culăr e în joc!

9 thoughts on “Ce tot ciripeşte lumea asta?

  1. Da, da si da! Iti trebuie. Pune mana si fa-ti cont. Vezi tu dupa aia cu ce se mananca.

    Pe twitter informatia e mai rapida si mai concisa.
    Nu tot ce e pe twitter e pe bloguri. Si invers.
    Poti sa vorbesti mai usor cu autorii unor bloguri pe care le citesti (cu mine de exemplu😛 )
    Poti sa pierzi vremea.😀 (in caz ca te-ai plictisit de celelalte metode de pierdut vremea)
    ETC.
    Ideea e sa urmaresti mai multa lume. Atunci devine interesant.

  2. Deci ene, eu mi-am facut twitter doar pentru ca Russell Brand e pe twitter, iar scopul meu suprem pe twitter si-n viata e sa-mi raspunda si mie la pateticitati. Al doilea scop suprem este sa vad cand apare traileru’ de la The Tempest. Al treilea scop suprem este pur si simplu sa-l hartuiesc.
    Parerea mea despre Twitter: daca nu esti indragostita de Russell Brand n-are niciun rost. Si chiar daca n-ai fi indragostita tot n-are niciun rost, pentru ca tot eu ma voi casatori cu el. No hard feelings! 😀

  3. Concluzia mea e ca ar merita daca ai avea clar pe cineva in minte caruia sa te adresezi sau sa-i raspunzi prin twitter.

    De exemplu, daca Roberto Benigni are twitter, eu invat italiana si mi-l pun si eu pe-al meu in functiune. Contul e facut de mult dar nu-l gasit inca util.

    Am votat cu numai daca vrei sa fii tru, dar de fapt vreau sa zic nu.🙂

  4. Eu am incercat, pe bune. Chiar m-am chinuit sa pricep… dar Twitterul ma depaseste. Iar pe haicinci mi-am pus poze cu baschetii nuConverse sa ma lase lumea in pace🙂

  5. Nu-ţi trebuie… Dar hai să-ţi spun părerea mea despre el:
    Cum îmi place mie să click-uiesc pe tot felul de linkuri amuzante, scârboase etc… e relativ folositor. Mai zice cineva ceva de genu: “tocmai m-am uitat la X film, a fost fain”… poate mă uit şi eu; asta pentru că-s cinefil.
    Dar în rest… nu e nimic fascinant…
    Mie mi-ar place să te văd pe twitter, că aşa te cunosc mai bine, dar nici n-aş vrea să te văd toată ziua acolo pierzându-ţi vremea.
    E util ca să mai schimbi două vorbe cu persoanele care sunt în criză de timp, cum sunt acum gemenele (Flavi şi Andre)…
    Io spun să încerci să vezi ce şi cum şi apoi vezi dacă merită; Cred că eşti o persoană cu mai tare de suflet şi cred că te poţi lăsa de el dacă nu-ţi place chiar dacă e highly addictive.

Leave a Reply

