Sunt vie!

Nu m’au răpit extratereştrii. N’am intrat în comă alcoolică prelungită. N’am fugit în America fără viză.

Am luat doar o pauză de la tot ce înseamnă spaţiu virtual, abia de mi’am citit mailul de vreo 3 ori săptămâna trecută. Sunt la serviciu 8 ore pe zi pentru că-virgulă corporaţia are nevoie de mine şi eu am nevoie de banii ei. Aseară am învins vitregiile sorţii şi am terminat de scris licenţa! Ce surpriză de proporţii o să aibă profa când o citi ce’am scris eu acolo! Mă pregătesc sufleteşte pentru cele 3 examene de licenţă şi pentru beţia cruntă ce se anunţă în noaptea de 30 iunie (cu termen de finalizare nelimitat).

De multe zile mă zbat ca nu cumva să mă pună Sfântu’ să’mi iau bilete la Milano pentru săptămâna viitoare, că aşa de tare mă rod palmele (sunt foarte ieftine, merită să renunţi la mâncare pentru aşa ceva)… Iar m’a apucat dorul de fugit în lume, de fluturii ăia pe care îi ai simt în stomac şi în cap de fiecare dată când decolează avionul, de priveliştea pe care o am când mă zgâiesc prin hublou ca un ţânc de 6 ani…

Mda, acum ştiu ce  înseamnă să revii cu picioarele pe pământ…

Mă voi întoarce şi pe blog. Dar nu acum.

7 thoughts on “Sunt vie!

  1. lasă, o pauză de la “prostiile” de pe internet nu strică nimănui.
    Felicitări pentru licenţă, am încredere că o să treci cu bine şi cele 3 examene. Vorbim în după 30…

  2. Hei, scuze ca n-am mai dat nici un semn.😛 Stiu ca am promis sa mai sun si ma tin de cuvant, I promise.😀

    Ma bucur ca te-ai angajat si ca ai terminat licenta. Uite cum se aseaza toate.

    Si daca mergi la Milano, sa te distrezi. Apropos, eu merg la Barcelona in august.😛

  3. De ce sa nu votez
    …pentru ca vecinului meu, cheferist, nemernicii de la Transporturi i-au bagat pe card doar juma din salariu. De parca el muncise part-time si nu full-time. “Pai, domle, chiar asa?! Astia’s tampiti?! Nu se gandesc ca sunt oameni care traiesc din salaru’ ala?!” Ehei, nea cheferistu’, romanii care traiesc din salariu sunt pe cale de disparitie. Dar asta e decupata din alta poveste.
    …pentru ca in Parlamentul Europei o sa ne reprezinte – una tuta, unu’ parvenitu’ si unu’ extremistu’. Ca restul “e” de umplutura. De parca am fi toti expresia pluralului defectuos, a retardului lamentabil si a unei splendide paranoia.
    …pentru ca tanti pensionara se uita cu jind deunazi la calupul de branza telemea si numara maruntisul de prin buzunare. Si cu numaratu’ a ramas. Ca nu-i ajunge nici macar de-o “scrijea”.
    …pentru ca pe pasarela de la gara este un infirm care cerseste atentia trecatorilor.
    …pentru ca indrazneala de a-ti cauta un job in tara asta e mai mare decat aia de a sari cu parasuta. Mai ales daca locuiesti in provincie. Te buseste plansu’-rasu’ de cate ori citesti un anunt de angajare cu cerinte umflate si rasumflate si cu salarii de cacat.
    …pentru ca mandica de peste drum e mai proasta decat mine dar ea a avut norocu’ chior sa dea peste o cunostinta bine infipta in banca si azi e plina de aplombul unui functionar bancar. Cu salariu decent si limbaj tras la rindea.
    …pentru ca ghita din colt a terminat vreo doua facultati, dublu licentiat, da’ nu stie ce e aia o cratima. Si poate trai bine mersi si fara asta.
    …pentru ca Zavoranca a facut-o KO pe Columbeanca. Si uite asa i-a uns pe suflet pe aia de la Mediapro. Ca aia taceau ca porcu’ in cucurez, cufuriti pe ei, in fata arivistei dictatoare.
    …pentru ca mama nu mi-a dat voce si tupeu, futu-i! Sa cant manele pe la nunti si sa ma doara in cot de ziua de maine.
    …pentru ca traim o vreme “crizoasa”.
    …pentru ca am cosmaruri in care primesc facturi pe care nu le pot achita.
    …pentru ca as vota cu politicienii de pe alta planeta. Ca de astia mi s-a aplecat. Apropo, chiar s-a descoperit o planeta unde este apa, oxigen, temperaturi acceptabile. Hei, ce ziceti? Ne mutam acolo?
    reginadegheata.wordpress.com

  4. fleurdulys, Londra suna bine. Vezi totusi sa nu te lasi cucerita de vreun pictor😛

    sandrina, wizzair si blue-air in principiu, nu’i nici un secret.

    razvan, multam de urari. da, o sa fie bine, trec toate…

    tomato, sunt mandra de tine pt. barcelona, o sa’ti placa in mod sigur si precis!

    reginadegheata, eu n’am votat si o sa ma multumesc cu scuza clasica: n’am avut cu cine, domne!

  5. Ene, momentan pictorii de dreapta ma lasa rece.
    Pericolul ar fi sa nu cumva sa ma intersectez cu vreun comic anarhist si optsedat de secs.
    Acum intrebare ptr tine si Tomata: vara, in Barcelona, nu e extrem de cald? Nu e mai cald ca la noi? Ca eu aveam de ales intre Londra si Barcelona si tata cu Silviu au inceput sa-mi tina teorii ca-n Barcelona e cald, ca mai bine la iarna sau la primavara…

Leave a Reply

