I heart brands

Mai întâi Zuzzu, apoi gemenele m’au provocat să pun pe hârtie brandurile pe care le folosesc zi de zi. Eu am precizat în nenumărate rânduri cum că’s snoabă şi că nu pot să respir fără branduri în jurul meu, asta mi’e soarta😀. Aşa că lista va fi luuuungă, cum era de aşteptat, şi pe cuvânt de n’am muncit din greu la ea!

brands

Am înghesuit în amărâtul de paint brandurile pe care le folosesc cel mai des şi de care m’am ataşat, aspiraţionale să zicem, iar la mâncare n’a mai încăput mare lucru, hainele au înghiţit toţi pixelii… Nu ştiu exact ce’ar mai fi de zis. Recunosc că sunt brand-addict, brand-freak sau orice alt mutant din această categorie, dar refuz să mă tratez. Sunt perfectă aşa cum sunt!😀 Adică Barbie…

Acum să vedem cine mai e aşa perfect… Leapşa merge la Tomata, Oaanaa – că pe ea sigur o prinde leapşa asta – şi Ana-neprinţesa. Enjoy!😀

5 thoughts on “I heart brands

  1. cata organizare! eu am zis sa nu ma bag pe accesorii, haine si cosmetice prea mult, ca as ocupa prea multi pixeli. In afara de martini si yahoo, eu nu am nicio plangere🙂

  2. Ovtopic: prima oara am citit ‘I heart Brand’ si speriat. :))

    Petopic: Absolut? :)) (Zara si Promod imi plac si mie, Meli Melo niciodataaaa, mai degraba Accesorize, desi nu-mi dau banii pe brizbrizuri prea des)

Leave a Reply

