Din nefericire, Lonely Planet nu fac angajări momentan

Ce’aş vrea eu şi nu am acum:

  • un job care să nu mă ţină lipită de scaun (aş prefera totuşi un hamac)
  • un job care să nu mă facă să mă uit la ceas la fiecare 3,5 minute (în special pe parcursul ultimelor 3 ore de program)
  • un job care să nu mă facă să contest teoria relativităţii şi pe însuşi Einstein (din cauza dilatării scandaloase a timpului care nu pare să se mai urnească din loc când sunt eu la muncă)
  • un job la care singura zi plină de entuziasm şi avânt pompieristic să nu fie doar cea de salariu
  • un job care să nu mă facă să’mi dau ochii peste cap la fiecare corporate bullshit pe care mi’l aud urechile
  • un job la care singura distracţie să nu fie mailurile pe care le trimit prietenilor din toate zările şi semeseurile către un sfert din agendă (dacă am omis pe cineva, să se autosesizeze, vă rog. Eu încerc să acopăr zilnic un număr cât mai vast, doar că în principiu acţionez alfabetic sau pe grupuri). Cum este posibil ca, pentru o fiinţă antisocială, singurul entertainment să fie socializarea?! Nu mă mai joc!

Ce e fain la mine la muncă (pe lângă accesul nelimitat la internet – deşi bunul-simţ mă împiedică să fac teste pe Facebo0ok când sunt plătită pentru altceva), este faptul că, lucrând pentru o companie distribuitoare de cosmetice (nu dau nume ca sa păstrez un aer misterios, dar pot să ofer detalii în particular), avem pe aici felurite creme de corp, geluri de duş, body-butter-uri etc., toate obscen de parfumate. Deci, chiar şi atunci când se’mpute treaba, la noi miroase a ciocolată, ananas ori îngheţată cu fistic (e lesne de’nţeles ce facem noi cum prindem nişte minute libere). Un deliciu de job (cu toată ironia aferentă).

Deci în cazul în care aude cineva de vreun job care, chiar dacă nu miroase a mentă sau vanilie, îndeplineşte majoritatea condiţiilor de mai sus, eu sunt deschisă către nou. A nu se uita că sunt vorbitoare de portugheză! S’a auzit, HR din toate ţările, pardon, zările?

4 thoughts on “Din nefericire, Lonely Planet nu fac angajări momentan

  1. Oare am visat acelasi lucru azi noapte de avem aceleasi gandur azi? :-)))
    Ca si eu fix la asta cu jobul ma gandesc si fix ganduri din astea am in cap, ca cele ale tale enumerate la inceputul postului.
    La mine in loc de faza cu Lonely Planet ar fi “inca nu ma pot angaja la Amnesty International…”🙂 Te pup

    PS- vreau detalii in particular hihihi

  2. Ene, dupa cum cred ca ai vazut si pe mail Genpact angajeaza ‘portugheji’:p…Acum nu stiu cat e de mare plantatia, drept sa-ti spun :p.Thanks for the newsletter;)

Leave a Reply

