Dreamboys (partea a 3ª)

Mulţi dreamboys mi’au trecut mie pe sub lupă, din cele mai variate medii cu putinţă, de la super-meni şi feţi-frumoşi până la marinari şi proletari. Dar o singură categorie nu a fost analizată până acum, deşi orice fată ar suspina numai la auzul numelui de “bad boy”. Dat fiind că băieţii răi populează fanteziile feminine din cele mai vechi timpuri, merită să fie scoşi la iveală pentru delectarea publicului. Pregătiţi’vă să fiţi surprinşi!

Mulţumirii vacii de Simona pentru suport artistic.

1.  Andrii Popa – Un personaj notabil în cultura populară mioritică, înconjurat de o adevărată aură de mister. Nimeni nu ştie cu ce se ocupa Andrii Popa, iar faptul că era haiduc nu ajută foarte mult în acest sens, pentru că job description-ul haiducului este relativ incert. Cel mai probabil ar trebui încadrat în domeniul Customer Care pentru că presupune lucrul cu publicul larg şi necesită, evident, abilităţi de comunicare şi de muncă în echipă. Este adevărat că Andrii Popa era un rebel singuratic, dar să nu uităm că era nedespărţit de murgul lui “de 4 ani care muşcă din duşmani” (bis), alături de care formează un duo imbatabil. În plus, să nu uităm că are “fraţi de cruce şapte, şi’au supt sângele cu lapte”. Marii clasici în viaţă (n.r. Phoenix) i’au creat o imagine de bad boy periculos (martori stau hangerul fără teacă şi puşca plină cu 3 glonţi la rădăcină), însă probabil cu mare priză la femei. Nu trebuie decât să ţi’l imaginezi trecând prin Valea Seacă “cu pieptul dezvelit” ca să’ţi dai seama că Andrii Popa emana masculinitate prin toţi porii. Şi ce dovadă mai puternică ar putea exista pe lângă versul “Andrii Popa a fost bărbat”, care sintetizează toate calităţile acestui rebel autohton?

2. Vlad Ţepeş – Este un alt reprezentant de seamă al bad boys-lor mioritici care a urlat din toate ţepele: “Fuck the system!”. Şi nu s’a revoltat ca un anarhist oarecare, ci a instaurat propriul sistem, dovedind că este rebel, dar nu unul fără cauză. E drept că ţepele lui sunt considerate prea sângeroase şi chiar inumane, dar nu trebuie să uităm principiul după care domnitorul însuşi probabil că s’a ghidat: “Tot ce e bun e imoral, ilegal sau îngraşă”. Ţepele lui erau cât se poate de imorale, scandalos de ilegale, dar nu îngrăşau nici un miligram; cum majoritatea criteriilor sunt îndeplinite, atunci înseamnă că sunt un lucru bun. Trecând la aspecte mai superficiale (adică fizice), trebuie să recunoaştem că privirea lui Vlad Ţepeş nu lasă pe nimeni indiferent. Îl face necruţător şi misterios şi probabil că acest personaj ar putea juca un rol memorabil în orice fantezie sado-maso.

3. Sfântul Gheorghe – Ştiu că prezenţa lui în acest top probabil că v’a surprins mai mult decât o eclipsă totală de soare, însă vă voi demonstra că’şi merită locul. Sf. Gheorghe este prototipul biblic de bad boy, aşa cum până şi icoanele îl întruchipează: călare pe un cal alb, asemenea lui Făt-Frumos, cu o suliţă în mână (simbol falic), ucigând balaurul (creatură malefică ce ameninţa liniştea universului intergalactic). Sf. Gheorghe este de fapt un mare paradox şi un personaj singular în istoria omenirii, fiind probabil unicul bad boy sfânt (sau sfânt bad boy). Ce poate fi mai tru decât să ajungi în rai prin violenţă?

Iar acum, în buna tradiţie a lucrurilor, vă invit să votaţi mai jos, pentru ca totul să fie cât mai democratic cu putinţă:

 

Iar în cazul în care aveaţi nevoie de un update, ţin să menţionez că  Mamoru încă mai conduce detaşat în primul top, iar Zorro se află la numai un procent distanţă de Hercule în cel de-al doilea top. Votează, părerea ta contează!🙂

2 thoughts on “Dreamboys (partea a 3ª)

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s