Mie îmi place toamna

Toamna e plină de struguri şi nuci, de placintă cu dovleac, de gutui şi mere coapte. Toamna cad frunzele şi miroase a pamânt ud. Nu ştiu dacă aţi trecut vreodată printr’un morman de frunze uscate, e o senzaţie incredibilă, e ca şi cum ai pluti şi totul foşneşte în jurul tău. Acum mulţi ani, eram pe munte şi am ajuns într’o poiană care era pur şi simplu inundată de frunze, ne ajungeau până la brâu de nici nu mai puteam să trecem de ele. Cerul era alb, copaci de jur împrejur şi o linişte perfectă… De’asta îmi place mie toamna.

Toamna începe totul, şi nu la 1 ianuarie cum ni se pare nouă. Nu doar şcoala, facultatea şi serviciul, ci şi noile colectii de la Zara, Mango şi alte nume frumoase care mă fac să chicotesc de fiecare dată când îmi vin în minte. Toamna încep noile sezoane din Grey’s Anatomy, Desperate Housewives, How I Met Your Mother şi toate poveştile pe care le’am aşteptat o vară întreagă să continue. De’asta îmi place mie toamna.

4 thoughts on “Mie îmi place toamna

Leave a Reply

