Blogurile de aur

Cu emoţie în glas vă transmit că blogul meu e de aur! N’am zis eu asta, ci Tomata a scos’o chiar de la ea din scufiţă. Cu mulţumirile de rigoare, o să purced şi eu la a nominaliza blogurile mele preferate, bloguri pe care le citesc de mult timp şi fără de care reader’ul mi’ar fi pustiu. Unele dintre acestea le aparţin bloggerilor pe care am avut plăcerea să’i cunosc şi dincolo de ecranul computerului, altele sunt ale unor oameni pe care nu îi ştiu decât virtual. Însă, fie că ne’am văzut sau nu, pe toţi îi citesc nu neapărat pentru ceea ce scriu, ci mai degrabă pentru felul în care o fac.

Alfabetic, deci…

Andrea pentru ironiile ei absolut molipsitoare.

Ambasadoarea pentru că are un fel unic de a’şi transpune gândurile în cuvinte.

Ana pentru sensibilitatea şi emoţiile ei de non-prinţesă.

Anda pentru că scrie de’a dreptul fabulos şi delicios.

Alina pentru stilul relaxat şi poveştile multi-culti.

Cireaşa pentru că inspiraţia ei nesecată mă uimeşte pe zi ce trece mai mult.

Ciupercutza pentru gândurile şi poveştile simple de zi cu zi atât de frumos scrise.

Dan De ce pentru omul care este dincolo de a fi un A-list blogger.

Dojo pentru jovialitatea cu care scrie, în acelaşi mod în care şi vorbeşte.

Ela pentru toate lucrurile minunate pe care le face şi pentru că mă motivează de fiecare dată când o citesc.

Gemenele pentru că sunt atât de diferite şi totuşi atât de asemănătoare şi pentru că le ador!

Ina pentru că e o veritabilă new-yorkeză cu suflet de româncă.

Lămâie pentru entuziasm şi pentru toate lucrurile pe care le pune la cale.

Mihai pentru posturile cu suflet care mă pun pe gânduri.

Movieaddicted pentru că hrăneşte cinefila din mine.

Nico pentru omul de dincolo de vedetă şi pentru spiritul de nomad cu care mă lupt şi eu.

Oana pentru că nu mă plictiseşte niciodată (bine, poate când nu scrie).

Ovi pentru că e superb, chiar şi când scrie despre căcat.

Răzvan pentru că e la fel de simpatic şi entuziast atunci când scrie ca şi atunci când îl ai în faţa ta.

Richie pentru toate posturile melancolice atât de bine scrise.

Seicean pentru că mă distrează indiferent de ce ar scrie.

Simona pentru că e o vacă (îmi permit să spun asta că doar ne ştim de ani buni) şi pentru că mă amuză când ne tachinăm reciproc.

Tomata pentru că mi’e dragă ca om şi ca blogger deopotrivă, pentru că m’a învăţat multe, pentru că mă face să zâmbesc mereu când o citesc – de aproape un an şi jumătate deja.

Zuzu pentru că de mulţi ani constat tot timpul că gândurile mele sunt în rezonanţă cu ale ei.

Ştiu că toate blogurile de mai sus ar fi meritat infinit mai multe cuvinte decât ce am scris eu, însă am încercat să captez ceea ce’mi place mie de la fiecare dintre ele. Dacă aş fi fost Michael Jackson aş fi zis “I love you all”, dar cum nu sunt decât eu, o să mă mulţumesc cu un simplu “That’s all folks”…

11 thoughts on “Blogurile de aur

  1. Mda, nu stiu daca sunt eu chiar de aur, da’ de argint sigur ma simt😀 Merci, fata, sa mai zici, ca eu nu rosesc asa usor🙂

  2. Uau… chiar nu ma asteptam. Nici macar n-am un speech pregatit. Erm, erm… multmuesc vecinului de la 3 ca a facut galagie acum 3 saptamani si am putut sa scriu un hate post, si parintilor idioti si copiilor razgiati, ca exista, desi ar putea sa dispara [acum, de exemplu] de pe planeta. Multumesc barbatilor ca-s niste nesimtit, fara ei viata mea ar avea un sens, dar poate m-as plictisi, si n-am vrea asta [?!?]… si, multumesc academiei ca mi-a oferit acest premiu. Uau, speechless… [oh, wait].
    Merci mult,
    Te-am pupat.

    [am vazut ca la postul ala cu Vlad Tepes n-o prea scris lumea, dar io in loc de Mamoru am scris Momoru, ca un copil retard, sa stii ca e doar greseala, stiu ca-l cheama Mamoru, e barbatul perfect, doar]

  3. *la faza cu parintii idioti, of course ca nu la ai mei ma refeream, ci la aia idioti in general care zic “vezi ca te dau la tigani daca nu esti cuminte” sau “vezi ca-ti face tanti doctor injectie”

  4. Multumesc. Se pare ca ne preferam reciproc.😉 A, si in legatura cu lupta ta cu spiritul nomad… pfff, nici nu stiu cum sa-ti spun mai delicat ca… e o lupta pierduta. :)) Cand le-o parea tuturor lumea mai draga tu deja vei fi cu bagajele facute, gata pentru o noua destinatie.😉

  5. credeam in tine mai mult decat in mine – Tuddor Chirilă ar pune asta în versuri.””””

    e un vers dintr`o melodie de`a trupei CIA:”Daca” se numeste. ascult`o

    :*

Leave a Reply

