Pentru toate lucrurile care vor rămâne nespuse

Mulţi dintre cei care mă citesc şi nu mă cunosc îşi închipuie că eu chiar sunt (o) Barbie. Că sunt expansivă şi că îmi place să fiu în centrul atenţiei. Că sunt egocentrică şi că monopolizez toate discuţiile. Că nu’mi tace gura şi că vorbesc precum scriu – adică mult, interminabil poate. Că port ojă fuchsia şi că nu respir fără lipgloss.

Şi cine mă cunoaşte rămâne surprins că nu folosesc (aproape) niciodată ojă şi că balsamul incolor de la Nivea e cam tot ce văd buzele mele. Că sunt de fapt introvertită şi că ascult mai mult decât vorbesc. Că’s foarte calmă şi că deloc nu’mi place să simt toate privirile aţintite asupra mea. Că sunt mai pesimistă decât las să se vadă şi că mi’e tare teamă că mi’am ratat viaţa prin deciziile pe care le’am luat cândva.

Şi ca să vă faceţi o imagine şi mai completă, ar trebui să menţionez că sunt mioapă şi că port ochelari. Am 1.72 m, gleznele mi’a prea subţiri şi mâinile prea lungi. Dar am picioare mişto şi mă îmbrac chiar fain. Port mărimea 36 la pantaloni şi rareori spun ce număr am la picior, dar mă autointitulez Big Foot. Am mai puţine kilograme decât o cere înălţimea, dar mi se pare tot timpul că sunt grasă. Sunt obsedată să mănânc sănătos şi am remuşcări de fiecare dată când nu o fac. Colecţionez cercei hand-made, îmi plac tricourile cu mesaje şi sunt înnebunită după poşete. Ador să fiu turist şi îmi place să merg cu trenul, cu avionul şi cu maşina. Strâng vederi şi hărţi de peste tot pe unde mă duc şi nu trece zi în care să nu visez la o nouă călătorie. Toate iubirile mele sunt imposibile şi îmi place la nebunie tequila, pe care o beau schiar şi fără  lămâie.

Acum ştiţi ce e de ştiut.

8 thoughts on “Pentru toate lucrurile care vor rămâne nespuse

  1. Te citesc deja de destul de multa vreme, dar m-am lecuit sa-mi fac o parere despre cum ar fii omul in offline dupa imaginea din online. Nici mie nu mi se potriveste neaparat, poate de asta…

  2. ah! poate nu as fi fost asa socata daca as fi citit postul asta inainte sa te vad!dar sa stii ca nu mi te imaginam cu oja fuchsia si lipgloss. doar ca mi te imaginam foarte mega vorbareata🙂

  3. Eu mi te-am imaginat mereu ca genul de om care poate sa-mi fie prieten. Cu apucaturi, complexe, tot pachetul. Si eu nu (prea) ma insel asupra oamenilor.

    PS: Daca vrei iti trimit o vedere din Tenerife. Dupa ce-mi dai adresa;)

  4. si eu sint o fire pesimista, desi prin volubiltatea de care dau dovada pe blog, las impresia contrara. Si nu stau toata ziua prin magazine, nu citesc reviste de moda, nu urmaresc emisiuni de fashion, nu sint plina de mine si enervanta cum ma considera in general cititorii masculini hi hi hi dar o mare parte din ceea ce sint in realitate, este si pe blog. dar sint mult mai tacuta si retrasa in realitate, chiar o timida ha ha ha (mereu am zis ca aparentele inseala). te puuuup

  5. aaa, am uitat, cum sa spui ca ti-e teama ca ti-ai ratat viata prin anumite decizii? esti atit de tinara, you have your whole life ahead of you, chiar daca ai luat vreo decizie gresita, sa zicem, ai destul de timp, sa o iei de la capat!

  6. @Tomata: stiu ca asa sunt, ma cunosc de atatia ani doar :))

    @Anda: eu nu cred ca exista oameni in cazul carora imaginea din online sa coincida absolut perfect cu cea din realitate, mi se pare imposibil. Dar la mine diferentele par sa fie prea mari :))

    @Andreea: pai am zis sa iau masuri cu un post ca asta si sa nu mai sochez pe nimeni pe viitor, am facut prea multe victime :))

    @Ambasadoarea: multumesc, prima fraza m’a emotionat😀

    @Ina: wow, aparentele chiar inseala, daca tu spui ca esti timida si pesimista, creezi alta impresie in scris…

Leave a Reply

