Overheard de pe la italieni

Mai ştiţi cumva episodul ăla din Friends care se cheamă The One with All the Football în care Chandler îl întreabă pe Joey “Where do Dutch people come from?”. Iar Joey habar n-are şi se bâlbâie încurcat, iar Chandler îi dă ca indiciu “somewhere nere the Netherlands, right?”. Iar Joey, foarte sigur pe el, îi răspunde: “Nice try, see, the Netherlands is this make-believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from!” :)) Geography for the insane…

M-am folosit de această introducere pentru că 1. sunt innebunită după Friends şi 2. vroiam să vă demonstrez că oameni ca Joey chiar există printre noi! Am un amic italian, venit cu bursă Erasmus la Bucureşti, care îmi povestea într-o seară:

– I have a room mate and he said he is Dutch. What is Dutch? mă întreabă el.

– Oh, Dutch people are from the Netherlands, îi răspund.

– What is the Netherlands? Şi cea mai nedumerită expresie i s-a întipărit pe chip. Probabil că în acele momente i s-au perindat prin minte poveşti nemuritoare despre Narnia, Tărâmul Fermecat, Hogwarts sau Stăpânul inelelelor şi la fel de probabil e că abia aştepta să fugă o mie de ani lumină departe de colegul lui cel Dutch. Aşa că i-am curmat suferinţa:

– The Netherlands is what we call Olanda…

– Aaa, Olanda, certo! That’s why he said Amsterdam!

Deci, cum spuneam, Joey există şi in real life. Iar eu am bafta să mă întâlnesc cu el de fiecare dată când poftesc🙂

3 thoughts on “Overheard de pe la italieni

Leave a Reply

