Facebook rulează

Indiferent de ce ar spune gurile rele, Facebook chiar ne face viaţa mai uşoară. Cum altfel am putea păstra legătura cu prietenii şi cunoscuţii cu care nu (mai) împărţim acelaşi fus orar? Cum am afla cine pe unde şi’a mai petrecut vacanţa, care şi’a dat licenţa şi care a început un master, câţi au probleme amoroase şi care dintre ei petrece până în zori, cum le mai stă părul şi cu cine îşi petrec timpul liber ?

Pe Facebook poţi să citeşti bloguri şi tweet-uri, poţi să afli nenumărate site-uri interesante şi chiar să te descoperi pe tine însuţi. Dacă nu ar fi testele de pe Facebook, cum altfel ai afla ce băutură alcoolică eşti, ce practică sexuală neobişnuită te caracterizează, de ce vei fi arestat pe viitor şi care ţi’e numele de prostituată?

Ştiu că sunteţi de acord cu mine , you’ll write it on my wall🙂

11 thoughts on “Facebook rulează

  1. 🙂 Eu azi am aflat ca o sa mor la 48 de ani! Intr-un accident de motocicleta si costumata in Elvis… It made my day, intr-un mod oarecum macabru!! ((((:

  2. ai uitat de yoville si de ferma minune.
    un fel de “viata la tara” de la birou :-))
    reintoarcerea la origini…coptul prajiturilor si recoltarea roadelor pamantului.
    mai eco decat facebook ce ar putea fi?
    :-))

  3. Anda, ca mori la 48 ani si pe motoclicleta sa zicem ca ar avea sens, dar ce dumnezeu faci in pantalonii lui elvis?! :))

    Ana, eu nu’ nici cu yoville si nici cu ferma fermecata, insa Sororrity life imi mananca timpul de multe luni incoace, am si eu o placere vinovata😀

  4. cel mai tare a fost acum cateva zile cand m-am pomenit razand cu lacrimi in urma unui sms de la o prietena care zicea asa: “scoate-mi si mie prajiturile din cuptor (cuptorul yo ville) ca se ard…”
    :-))))))))))

    am trait sa o aud si pe asta😀

  5. Hmmm .. deci doar Sorority life te-a convins. Nu-i bine. Tre’ sa te fac fermiera. Am convins pana acu’ vreo 6😀
    Farmville. Farmville. Farmville.

    :)) Credeam ca-s singura care-si face tot felul de teste dubioase pe FB😀 M-am linistit.

  6. eu folosesc deocamdata facebook doar sa-mi postez articolele de pe blog, dar mi-am intalnitr si doua colege din scoala generala, de care n-am mai auzit nimic de vreo 15 ani

  7. eu nu pricep, yoville si farmville sunt niste chestii aproape identice? de ce exista amandoua?

    Lucian, ai dreptate, de aspectul asta uitasem: facebook e bun sa gasesti oameni de care n’ai mai auzit de mult. Cred ca si Elodia e pe acolo!🙂

  8. sincer, nu mai stiu nici eu pe unde il gasesti, exista o varietate prea mare de teste ca sa poti sa le reperezi vreodata. Dar era ceva de genul your prostitute name…

Leave a Reply

