Verbul “a scrie” e preferatul meu

La fel ca şi a bea, a mânca, a lenevi

Deşi nu mă simt neapărat pregătită în acest moment al vieţii mele să scriu ceva care chiar să conteze, îmi dau seama că ar fi totuşi un bun exerciţiu pentru o zi viitoare. De aceea, în noiembrie o să scriu un roman. Sau cel puţin ăsta e planul…

Inspirată de Ela, m’am înscris şi eu, la fel ca alte mii de oameni, pe NaNoWriMo, adică National Novel Writing Month – un site care îşi propune să scoată scriitorul din tine şi să’l pună la treabă. Scopul este ca între 1 şi 30 noiembrie să reuşeşti să scrii minim 50.000 cuvinte, pe undeva pe la 170 pagini.

Obiectivul pare imposibil, dar NaNoWriMo garantează că lucrurile nu sunt atât de suprarealiste cum arată la prima vedere. La fel arată şi la a doua vedere, a treia, poate chiar şi a zecea, eu una de două săptămâni deja mă tot întreb dacă aş fi în stare să scriu atâta…

Totuşi, NaNoWriMo se vrea a fi, pe lângă multe altele, o metodă de a lupta împotriva lipsei de inspiraţie. Dacă ajungi să scrii zilnic câte 1700 de cuvinte, cum te sfătuiesc ei, în mod sigur nimic nu’ţi va mai sta în cale. Scopul e să scrii pur şi simplu ce’ţi vine în minte fără să’ţi faci griji privind calitatea, noiembrie nu înseamnă decât cantitate, în decembrie începe editarea draft-ului.

Eu o să încerc. Am deja o idee de ce aş vrea să scriu, însă cu ea nu aş putea umple nici 10 pagini, aşa că mă bazez pe inspiraţie (care ar face bine să apară pe parcurs). Am prostul obicei de a începe prea multe lucruri deodată şi de a le abandona la primul obstacol, deci ar fi o minune ca NaNoWriMo să reuşească să mă vindece de maladia amânatului…

Cine se mai încumetă?

14 thoughts on “Verbul “a scrie” e preferatul meu

  1. Auzi… si unde trebuie sa scrii totusi? La ei pe site sau in wordul personal?🙂 Recunosc ca nu am apucat sa ma uit atenta.

  2. Hmm… nici eu nu stiu exact. Am impresia ca la tine in word initial si uploadezi pe parcurs sau chiar la sfarsit. Oricum, de la 1 nov. o sa apara un tool care sa te ajute sa’ti numeri cuvintele, deci probabil ca o sa poti sa pui acolo ce ai scris… Om trai si’om vedea

  3. Good. Inseamna ca am timp sa termin pana atunci cartea si recenzia pentru BookFrenzy. Si inseamna ca de acum chiar nu o sa mai fac nimic la lucru =))

    Adaug la harta si vederi si ceva presa locala pe chestia asta😀

  4. Gooooooo, Barbie!!!

    Bravo, sa scrii, ai atata talent, e o oczie foarte buna!!

    Eu nu ma incumet, inca, desi undeva prin cap am si eu visul asta…😛

  5. Hop si eu🙂 Desi nu stiu cand, cum, cu ce si de unde adun atatea cuvinte, care mai trebuie sa si spuna o poveste, cu tot ce implica asta, fie, m-ati convins😀 Dincolo de cat de imposibil mi se pare mie, e totusi un exercitiu de vointa, in primul rand. Hai, fetili, sa aveti spor!

  6. Nici eu nu m’am lamurit deloc, am scris nr. de cuvinte pe care mi le’a numarat word-ul meu personal…
    Cum merge treaba, esti in grafic?

Leave a Reply

