Pentru că, până la urmă, I’m nothing but a quitter

Cam o săptămână a durat entuziasmul şi seriozitatea mea, după care am trecut la vechile obiceiuri. Lasă că scriu mâine, acum sunt obosită / n’am destul timp / trebuie să mai văd un episod din Ally McBeal (btw, Dora, plecăciuni!). Iar mâine nu fac decât s’o iau de la capăt. Da, da, aş putea să mă mint că eu chiar fac lucruri importante şi că am obligaţii de îndeplinit, beri de băut şi tequila de dat pe gât, dar până la urmă rezultatul e acelaşi: I’m a quitter!

De roman vorbesc, cel pe care am început să’l scriu la 1 noiembrie. Ar fi trebuit să mă aflu deja la jumătate, însă am un deficit de nici mai mult nici mai puţin de 10.000 cuvinte (din cele 25.000 la care ar fi trebuit să ajung duminică). Aşadar, temerile mi s’au adeverit, iar procrastinatul m’a aruncat cu multe pagini în urmă.

Cei care citesc toate astea au 2 soluţii la îndemână:

1. să arunce cu idei despre ce aventuri ar putea avea un clown undercover. Ţin să menţionez că am vorbit deja despre fobia de clowni, fetişul pentru clowni şi ponei roz.

2. să arunce cu oo fix în freaza’mi pentru că le merit, de quitter ce sunt.

Cu menţiunea că prefer termenul quitter celui de loser, încă mi’au mai rămas câteva de ratat în viaţă, deci nu pot să mă pronunţ în avans că aduce ghinion.

6 thoughts on “Pentru că, până la urmă, I’m nothing but a quitter

  1. Da. Iti dau in freza daca imi dai si tu. Sufar de aceeasi lene acuta de care habar n-am cum sa scap. Scriu si eu romanul de mult, dar n-am trecut de capitolul 5 de 1 an. M-am apucat de o carte de povesti, careia i-am facut rezumatul si schita.
    Eu nu-s o quitter. Mi LENE.

  2. Ceva romantism, drama, tragedie. Adica si clovnii-s oameni. Sau clovn undercover, un fel de Superman, care ziua e clovn, noaptea e stripper, sau ce stiu eu😛

  3. Nu ca eu n-as fi ramas in urma.. dar sunt de parere ca tre sa scrii in continuare. Pana la sfarsitul lunii poti termina cu un avans mai mare decat intarzierea de acum.

    Asa.. idei..

    Daca clownul tau ar castiga o suma fabuloasa de bani ce-ar face cu ea?
    Cum ar fi daca si-ar descoperi un nou hobby? Un nou prieten?
    Care e cea mai mare frica a lui? Ce s-ar intampla daca ar trebui sa se confrunte cu ea?

    Cauta poze cu clowni pe flickr si vezi ce idei iti vin.
    Participa la mai multe razboaie nano, pe la 22 noaptea mereu ma gasesti online si putem sa ne luptam in cuvinte😀

  4. Cam tarziu comment-ul meu dar…nu conteaza:P ideea e ca nu esti o quitter, pentru ca in 2010 o sa iti relansezi aceasta actiune si o vei duce la un bun sfarsit. Nu de alta, dar e mai comod sa iti citesc gandurile pe foaie decat pe un ecran…:P By the way, un an cat mai frumos si interesant!

Leave a Reply

