Şi pisicile nasc câteodată

Nu, nu e o metaforă. M’am uitat la Animal Planet.

Eram la Keiko şi tot aveam de aşteptat câteva minute bune, timp în care mi se topea celulita de zor, aşa că mi’am îndreptat atenţia către televizor. Animal Planet, o emisiune despre pui de animale. Prefer Discovery Channel de obicei, dar m’am gândit că nici AP nu poate fi prea rău. Nu? Nu!

Să vă povestesc. Emisiunea era un reality show cu o doamnă, care fusese actriţă “de când se ştie”, jucase chiar şi cu Elvis în vremurile ei de glorie. Acum nu mai era decât o babă oxigenată, a cărei viaţă se învârtea în jurul preţioasei pisici, pe numele ei Mimosa, care stătea să nască. După ce a povestit cum se înţeleg ele din priviri şi cum clipeşte mâţa languros să’şi exprime dragostea şi cum o hrăneşte numai cu carne crudă şi nu cu chimicale la cutie, doamne apără’ne!, reality show-ul continuă cu vizita la medicul veterinar. Acolo mâţa are parte de o radiografiere şi de un pronostic asupra viitoarei naşteri, după care doamna îngrijorată îşi ia odrasla acasă. Îngrijorată pentru că Mimosa era la prima naştere (!!) şi unul dintre cei 3 pui nu era în poziţie pelvină (!!).

Eu speram în tăcere că ăştia de la Animal Planet or să se limiteze doar la lamentările babei, cu toate comentariile ei penibile (“Sper să fie în poziţie pelvină!”, “Mimosa e agitată, cred că are o contracţie” – Mimosa nu’şi mişca nici mustăţile etc). Însă ghinion! Spre oroarea mea, privată de telecomandă, am asistat la naşterea celor 3 pui – Tiramisu, Créme Brullée şi Créme Nu-ştiu-ce pe numele lor. Apoi, gen după câteva săptămâni, au chemat un soi de medium care citea gândurile animalelor şi care le’a făcut profilul psihologic. Tiramisu se pare că avea o imaginaţie bogată, iar altul era mai timid – cel care nu se născuse în poziţie pelvină, fusese afectat la naştere se pare.

Şi am făcut o înţelegere cu mine însămi: eu n’o să ajung niciodată “baba cu pisica”, pentru că 1. prefer să mă sinucid decât să ajung la o prea venerabilă vârstă la care să nu am altă ocupaţie decât să’mi moşesc pisica şi 2. eu o sa’mi iau căţel.

7 thoughts on “Şi pisicile nasc câteodată

  1. Deci NU! Oricat de singura as ajunge din cauza jobului, eu nu-mi iau pisici. parca vad ca fac infarc si ma manca si nimeni n-o sa stie ce s-a intamplat cu mine….

    PS: Ninge foarte foarte fain la Timisoara! Totul e alb, si cred ca nici masinile n-au ce sa mai faca acum! E… divin!🙂

  2. Dar ce-aveti mai cu pisicile?Sunt niste animale foarte scumpe(in special a mea) si eu fara pisica nu cred ca pot trai.Iti face viata asa, mai funny.
    Sunt insa total de acord cu ce ai scris mai sus.Asa de “rau” sper ca nu voi ajunge niciodata!😀

Leave a Reply

