Introspectiv

Oi avea eu câteva bube, celulită şi vreo 2-3 kilograme pe care nu mi le doresc, dar cu toate astea oricine ar putea spune că arăt chiar bine.

Oi fi eu leneşă şi m’oi plictisi prea repede de orice, dar tot am reuşit să fac multe din lucrurile pe care mi le’am propus.

Oi fi eu distantă, rece, dificilă, ironică şi antisocială, dar jur că există o groază de oameni care mă iubesc.

Oi avea eu frustrările şi neîmplinirile mele, dar tot nu m’aş putea considera un om nefericit.

One thought on “Introspectiv

  1. Hey, esti om si ca toti oamenii nu esti perfecta, dar asta nu inseamna ca in ochii multora nu ai putea fi🙂 !!!

    E bine sa fii critica cu tine, dar sa nu intreci masura pana la auto-sabotare (eu ma pricep de minune la asta, de aia si zic, e prea mult cand ajungi in acel colt al criticii si al nemultumirii de sine)

    Asa ca salut concluziile tale introspective si iti doresc sa ai din ce in ce mai multe certitudini pozitive despre tine🙂

    Te pup

Leave a Reply

