Aventurile Lene, Barbie şi Românu’ sunt pe cale să reînceapă

De data aceasta, într’o nouă ţară, pe acelaşi continent şi nu prea. O ţară în care toate lucrurile sunt pe dos, unde iarba e verde chiar şi în februarie, iar ploaia nu pare să contenească nici când iese soarele. O ţară unde oamenii beau ceai cu lapte de 3-4 ori pe zi şi mănâncă nişte scârboşenii care i’ar oripila până şi pe cei mai români dintre noi. O ţară unde bate vântul mai tot timpul şi oamenii au pielea albă şi ocazional pistruiată. O ţară unde am văzut cei mai mulţi roşcaţi adunaţi la un loc şi m’am tot minunat de ei în gândul meu. O ţară unde vezi nenumărate reclame absurde la televizor şi oamenii au un umor straniu.

O ţară care va fi menţionată, de acum încolo, sub denumirea de Regat.

Acum câteva săptămâni povesteam de o cameră cu pereţii albi şi goi de care abia aşteptam să fug. De o valiză gata oricând de luat în spinare şi de un sac de dormit care abia aştepta să poposească pe tărâmuri nebănuite. Şi iată că am avut dreptate când am zis că toate astea sunt temporare. Căci de mai bine de o săptămână Lene, Barbie şi Românu’ şi’au găsit o nouă casă, împlinind astfel visul care îi unea în secret pe toţi trei: visul emigrării. Către o lume mai bună, mai vestică.

8 thoughts on “Aventurile Lene, Barbie şi Românu’ sunt pe cale să reînceapă

  1. da… tara cu cele mai multe camere de supraveghere pe mila patrata!A fost o data… acum nu mai e,acel vis spre care cu toti nazuiam.hm, nu-mi dai mie garsoniera ta?

  2. @ambasadoarea: ma crezi ca nici macar n’ai nevoie de pasaport sa vii aici? atata e de simplu!😀

    @alina: detaliile vor veni pe parcurs, promit solemn!

    @LeBon: camera mea a fost de mult revendicata, multa lume ravnea la ea se pare🙂

    @crosman: trebuie sa recunosc ca ma dau in vant dupa scarbosenii. mancarea indiana imi place, dar e prea cuminte pt. gusturile mele excentrice😀

    @ciupercutza: mersi de incurajari. intr’adevar, curaj e cuvantul de ordine, mie imi place sa’mi iau lumea’n cap…

    @ina: dar vad ca tu te’ai statornicit, desi intr’o locatie ca a ta m’as statornici pana si eu, ma jur! :))

Leave a Reply

