Leapşa cu ciudăţenii

Unde se vorbeşte despre 10 ciudăţenii pe care Lene, Barbie şi Românu’ le au în comun cu ei înşişi şi cu alţi oameni cu potenţial de ciudaţi. Leapşă venită de la Tomata, care fie vorba între noi, are potenţial de criminal în serie cu foarfeca pe care o tot poartă în buzunar când iese la plimbare… Şi merge mai departe către Zuzzu, Liana, Richie, Dora, Ela şi Simona.

1. După cum probabil că am mai menţionat până acum, am o fobie de nasturi. Mai exact, de nasturii de plastic, îmi provoacă repulsie. Motiv pentru care nu am nici un fel de cămaşă în garderobă şi nici tricouri polo.

2. Am oroare de luat decizii. Probabil că multă lume resimte o oarecare teamă când este pusă în situaţia de a lua o hotărâre, dar teama mea e de’a dreptul patologică. Motiv pentru care eu nu iau aproape niciodată decizii gândite, ci doar instinctive sau accidentale. Sau deloc. Aştept.

3. Sunt ipohondră. Efectiv vizualizez microbii plutind spre mine şi bolile atacându’mă. De aceea, nu suport mijloacele de transport în comun prea aglomerate şi nici să fiu în apropierea unui pensionar pentru că am veşnicul sentiment că o să mă molipsească de… bătrâneţe (cu bolile ei cu tot).

4. Sunt obsesiv de punctuală. Uneori nici nu pot dormi de teama ca nu cumva să întârzii, şi asta nu doar la evenimente importante gen examene, ci şi la banalul serviciu.

5. Am obsesia cumpărăturilor. Instinctul acela de a arunca sume exorbitante în doar câteva minute pe lucruri care mi se par mie importante, gen dresuri colorate, tratamente de faţă, cosmetice felurile.

6. Am tulburări de comportament alimentar şi de pe la 14 ani încoace trăiesc cu obsesia că sunt grasă. Fie mănânc până simt că voi crăpa în următoarele secunde, fie nu pun mâna pe mâncare cu zilele. Nu există cale de mijloc. În plus, îmi place să ştiu câte calorii îngurgitez, citesc zilnic site’uri dietetice, sunt veşnic la curent cu ultimele noutăţi în domeniu, sunt obsedată să mănânc sănătos şi am remuşcări de fiecare dată când nu o fac. Şi urăsc cântarul.

7. Sunt antisocială şi nu prea îmi place să fiu în prezenţa oamenilor. Cu toate astea, am o groază de prieteni şi ador să merg la petreceri, unde de obicei îmi place să mă îmbăt şi să mă înconjor de alţi oameni al fel de beţi ca mine. În plus, I hug people when I’m drunk şi sunt îngrijorător de sinceră.

8. Sufăr de obsesia oglinzii. Pentru că trăiesc cu teama că mă voi trezi într’o dimineaţă plină de bube.

9. Visul (până acum nemărturisit) al vieţii mele este să devin profesor doctor şi keynote speaker pe la diverse conferinţe.

10. Mi’e frică de apă şi de şofat.

După cum se vede, am mai vorbit până acum de ciudăţeniile mele, deşi este totuşi pentru prima dată când le aştern pe toate pe aceeaşi pagină. Şi probabil că o nu este nici ultima dată când le menţionez, doar fac parte din farmecul meu personal😀.

9 thoughts on “Leapşa cu ciudăţenii

  1. Mi se parea cunoscut subiectul si dupa am realizat ca am scris un articol pe tema data, fara a avea legatura cu vreo leapsa. Telepatia asta…
    Am calităţi extrasenzoriale – foarte des simt prezenţa unei persoane înainte să apară; prevăd evenimente, răceli, sex, accidente, crize, nunţi, botezuri, parastase şi instalări de Windows.
    Simt intenţiile ascunse ale oamenilor şi de obicei am şi dreptate – am experienţă relevantă în domeniu. Întrebaţi pe oricine.
    Mă înţeleg cu căţelul. Nu-i uşor să ştiţi, să latri.
    Am discuţii serioase cu vaginul meu. Pot să îmi opresc ciclul, în cazuri, ştiţi voi, de forţă majoră.
    Visez des că zbor. Ba mai şi trezesc vecinii cu datul din mâini şi picioare să nu mă opresc.
    Am o grămadă de deja-vu-uri. Deja.
    Mi s-a întâmplat absolut tot ce mi-am pus în cap. Mi s-au întâmplat şi şepci şi eşarfe şi neuroni.
    Nu există zi să nu mă lovesc de ceva, mă împiedic pe loc drept, dar nu mi-am fracturat nici un os.
    Nu-mi place Picasso, Parisul, Eminescu, muzica rock, culoarea albastră, Brad Pitt, Megan Fox şi Demi Moore, diamantele, piperul şi cuvântul penis.
    Nu ştiu să înot. Îmi intră apă la moară.
    Şi nu mi-e ruşine sau frică să vă spun toate astea. Nu mi-e frică să fiu autentică şi nu am nevoie de părerea sau aprobarea voastră.

    1. hehe, cui ii trebuie aprobare sa fie ciudat?😀 Dar banuiesc ca deja stiai asta, doar ai capacitati extrasenzoriale🙂

  2. Legat de nasturi, eu sunt curioasa, daca ai vazut filmul, cum ti s-a parut Corlaine

    O sa ma gandesc si revin cu un post pe tema😀

    1. nici nu am auzit de el. Dar cum ai mentionat cuvantul magic (“nasturi”), nu stiu cat de tare ma tenteaza acuma😀

      1. In sfarsit, am gatat leapsa!

        Filmul in cauza era Coraline nu Corlaine :)),

        si nu te uita la el ca nu vezi n… nu mai zic😀

  3. Pare-mi-se că şi eu am făcut leapşa asta la un moment dat, însă constat cu plăcere că am şi altele, care până acum n-au avut gură să strige.
    Anyway, nu-mi dai şi mie o idee de punctualitate? Nu de alta, dar de când am jobul la 10 minute de casă, parcă niciodată nu ajung la timp.😀

Leave a Reply

