Galeria deliciilor supreme (III)

Cred că undeva în sinea mea mereu am visat să am un blog culinar. Însă cum abilităţile mele de gospodină sunt sublime, dar lipsesc cu desăvârşire, o să mă mulţumesc doar cu veleităţile de gurmandă devotată. Nu ştiu să gătesc, dar mă price al naibii de bine să mănânc! Iar pentru iubitorii de frumos (şi gustos), o ultimă porţie săţioasă:

Rabanada ao vinho do Porto

Rocha (Piatră)

Suspiro (Suspin :D)

Tarte de maçãs (Tartă de mere)

Tarte de natas (Tartă cu cremă)

Tarte de queijo (Tartă cu brânză)

Tarteleta de noz (Prăjiturică cu nucă)

Travesseiro e queijada de Sintra (Pernuţă şi prăjitură din Sintra)

Leave a Reply

